• شناسه خبر : 8179

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

ماسک سه لایه را بیشتر از 1300 تومان نخرید

معاون غذا و دارو دانشگاه گفت: مصرف کننده نباید ماسک سه لایه را بیش از 1300 دریافت کند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، دکتر محسن تقی زاده افزود: باتوجه به تاکید ستاد ملی کرونا در مورد لزوم استفاده همه آحاد جامعه از ماسک و سهولت دسترسی مردم به ماسک با قیمت مصوب، هماهنگی های لازم با تمامی شرکت‌های تولید کننده و توزیع کننده سراسری ماسک سه لایه پزشکی برای تامین و توزیع صورت گرفته است.

ماسک سه لایه را بیشتر از 1300 تومان نخرید

وی تصریح کرد: واحدهای تولیدی ماسک سه لایه پزشکی صنعتی دارای پروانه ساخت از سازمان غذا و دارو که در فهرست دریافت سهمیه مواد اولیه تولید ماسک هستند، موظف به توزیع ماسک تولیدی خود مطابق سهمیه ابلاغی به شرکت‌های توزیع می باشند.

دکتر تقی زاده، با بیان اینکه قیمت مصوب ماسک سه لایه مطابق با مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا وزارت صمت ۱۳۰۰ تومان ابلاغ شده، ادامه داد: این ماسک ها با نرخ مصوب در داروخانه‌ها توزیع و در دسترس می باشد.

معاون غذا و دارو دانشگاه اظهار داشت: حسب تصمیمات متخذه در دفتر ریاست محترم جمهوری و هماهنگی انجام شده با وزارت صنعت، معدن و تجارت، به مرور طی ۱۰ روز آینده سهمیه ماسک داروخانه ها به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

دکتر تقی زاده تاکید کرد: همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با شماره 55473025 معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان تماس بگیرند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *