• شناسه خبر : 1265

لازم نیست منتظر بمانید را به احترام آینده ساختم

هنرمند کاشانی و برگزیده جشنواره بین المللی فیلم شهر گفت: فیلم کوتاه «لازم نیست منتظر بمانید» را به احترام آینده و محیط زیست ساختم.

آرزو باغشیخی، کارگردان فیلم کوتاه «لازم نیست منتظر بمانید» در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار داشت: محوریت و موضوع این فیلم کوتاه دو دقیقه ای حفظ محیط زیست و صرفه جویی در کاغذ بوده که در تهران فیلمبرداری شده است.

وی افزود: این فیلم کوتاه در مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر در رقابت با هنرمندانی از کشورهای مختلف دنیا همچون امریکا، ایتالیا، اسپانیا توانست با کسب رتبه سوم بخش محله لوح تقدیر و جایزه نقدی دریافت کند.

وی در ادامه تصریح کرد: فیلم کوتاه، لازم نیست منتظر بمانید علاوه بر نمایش در کشورهای ایتالیا و فرانسه، به چند جشنواره بین المللی و داخلی راه پیدا کرده است.

باغشیخی با اشاره به نمایش عمومی فیلم کوتاه لازم نیست منتظر بمانید در جشنواره فیلم شهر در تاریخ 31 تیرماه در پردیس سینما گالری ملت تهران گفت: استقبال خوبی از این فیلم شد و واکنش های موجود خارج از تصورم بود و حتی برخی از تماشاگران پس از تماشای فیلم از تصمیم شان برای حفظ محیط زیست سخن گفتند.

آرزو باغشیخی هنرمند کاشانی در زمینه های مختلفی چون نقاشی، ویدیوآرت و تصویرسازی فعالیت دارد و تاکنون در ۵۳ نمایشگاه هنری در ایران و کشورهای مختلف دنیا مانند ایتالیا،اسپاتیا،فرانسه،چین،هند،صربستان شرکت داشته است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *