• شناسه خبر : 1758

قیمت جدید شیر به تصویب رسید

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان گفت: قیمت شیر فله با کیفیت تحت نظارت شبکه دامپزشکی و معاونت های غذا و دارو و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، به قیمت یکسان برای مصرف کننده از قرار هر کیلو ۲۸ هزار ریال تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مسعود خاندایی، در پایان جلسه کارگروه تنظیم بازار از تصویب قیمت یکسان شیر در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به گرایش شهروندان به خرید شیر فله از مغازه های لبنیاتی و از طرفی تنوع در قیمت ها، در این کارگروه در خصوص تثبیت قیمت شیر فله تصمیم گیری شد.

وی در مورد توزیع سایر کالاهای اساسی نظیر شکر و لاستیک خودرو نیز گفت:مقرر گردید نظر به افزایش مکان های توزیع؛ با اطلاع رسانی عمومی، مکان های اعلامی که سهمیه دولتی دارند از توزیع و فروش شکر آزاد خودداری کنند.

وی تصریح کرد: که قیمت هرکیلو شکر ۳۴ هزار ریال می باشد و افزود: بر اساس مصوبه این جلسه و در صورت تکرار تخلف و جرم اقتصادی از سوی متخلفین، اداره تعزیرات حکومتی با قاطعیت، برای پلمپ و نصب بنر تخلف اقدام خواهد کرد.

خاندایی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه شکایات و پیشنهادات خود را به بازرسی اداره صنعت،معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان اعلام نمایند.

گفتنی است، جلسه کارگروه تنظیم بازار در خصوص ارزیابی و نظارت بر عملکرد اتحادیه های صنفی به ویژه کالاهای اساسی، شکر، مرغ، روغن موتور، میلگرد و همچنین بررسی توزیع لوازم تحریر و پوشاک مدارس تشکیل شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *