• شناسه خبر : 17494

فیلمساز کاشانی سریال کمند را جلوی دوربین برد

تصویربرداری سریال داستانی کمند با حضور بازیگران تلویزیون و با کارگردانی "فرزاد اسلام پور" فیلمساز کاشانی در روستاهای آران و بیدگل آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مراحل تصویربرداری سریال  کمند به تهیه‌کنندگی مشترک “فرزاد اسلام‌پور” و “علی اصغر امیری‌نسب” پس از دوسال پیش تولید با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد آران وبیدگل در روستاهای یزدل، علی‌آباد و محمدآباد آغاز شده است.

در داستان این سریال آمده است، دختری به نام کمند در سن سی سالگی متوجه می شود خانواده‌ای که سال‌ها با آن‌ها زندگی می کرده خانواده واقعی وی نیست پس برای پیدا کردن هویت گمشده خود تلاش می‌کند که در این مسیر با اتفاقاتی مواجه می‌شود.

 در این سریال آتش تقی‌پور، حسن اسدی، محسن افشار، مهری سادات آل آقا. طیبه ابراهیم، فاطمه مرتاضی همراه با جمعی از بازیگران بومی منطقه کاشان نقش آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل سریال کمند عبارتند از: نویسندگان: محسن رهنما، فرزاد اسلام‌پور، مدیر تصویربرداری: محسن روشن‌روان، مدیر صدابرداری: محمد امین‌آبادی، طراح صحنه و لباس: مونا کاشانی، طراح گریم.: سمیرا سلمان طاهری، تدوین: فاطمه اسلام‌پور، مدیر تولید: محسن توکلی، مدیر تدارکات: احسان متقی کاشانی.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *