• شناسه خبر : 7960

افزایش ۱۲۰ درصدی بستری های بیماران کرونا در منطقه کاشان نسبت به ۲ هفته گذشته

فوت سه نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کاشان

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در منطقه کاشان از مرز سه هزار نفر فراتر رفت و به رقم سه هزار و ۵۰ مورد رسید.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و بر اساس اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در طول شبانه روز گذشته جواب آزمایش ۵۲ مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در منطقه کاشان مثبت و ۳۱ بیمار حاد تنفسی جدید در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شدند که از این تعداد ۳۰ نفر اهل شهرستان کاشان و یک نفر هم اهل شهرستان قم بوده است.

با درنظر گرفتن موارد بستری جدید تعداد کل بیماران حاد تنفسی بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان تا به امروز ۱۸۸ نفر با حداقل سن ۱۹ و حداکثر سن ۹۶ است که نسبت به هفته پیش در چنین روزی رشدی معادل ۵۸ درصدی و نسبت به دو هفته پیش رشدی حدود ۱۲۰ درصدی را نشان می دهد.

کرونا در کاشان

کرونا در کاشان سه شنبه 1 مهرماه 1399

با توجه به اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مجموع بیماران حاد تنفسی بستری در بیمارستان شهید بهشتی ۳۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند و متاسفانه در طول شبانه روز گذشته متاسفانه سه نفر از همشهریانمان شامل دو زن ۸۶ و ۸۰ ساله و یک مرد ۵۶ ساله بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

شایان ذکر است تعداد بستری های کرونا در کاشان در دو هفته گذشته ۸۵ بستری، هفته گذشته ۱۱۹ بستری و امروز با رشد ۱۲۹ درصدی نسبت به دو هفته پیش ۱۸۸ بستری می باشد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *