• شناسه خبر : 6854

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کاشان خبر داد؛

فعالیت ۸۵۰۰ دلال در خرید و فروش املاک کاشان

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کاشان با ابراز نگرانی از فعالیت‌های سودجویانه دلال‌ها در بالابردن قیمت زمین و مسکن و لزوم برخورد قانونی با آنها گفت: حدود 8 هزار و پانصد نفر دلال و سوداگر غیر مجاز در بحث خرید و فروش املاک در کاشان فعالیت غیرقانونی دارند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مهدی دواتگران تصریح کرد: این دلال‌های سوداگر که تقریبا از تمامی صنوف بوده و در میان آنها حتی پزشک و وکیل هم به چشم می‌خورد همزمان با بالارفتن قیمت ارز ، عدم ثبات قیمت‌ها و رغبت مردم به سرمایه گذاری در بازار مسکن، باعث ایجاد حباب کاذب در قیمت املاک شده‌اند.

وی تأکید کرد: مردم از خرید شتاب زده بپرهیزند و در دام حباب‌سازی این سوداگران نیفتند و حتما برای خرید املاک به مشاورین مجوزدار و قانون‌مند اتحادیه املاک کاشان مراجعه کنند.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کاشان افزود: شهروندان قبل از امضای هرگونه مبایعه‌نامه حتما از شهرداری منطقه استعلام بگیرند تا ملک مورد نظر مشکلات قانونی مثل ماده 100، عقب‌نشینی یا واقع شدن در خارج از محدوده خدمات شهری نداشته باشد.

این کارشناس املاک شهری، ضرورت پرهیز از خرید شتاب زده و بدون تحقیق زمین و مسکن را یادآور شد و گفت: شهروندان برای خرید مطمئن، از کارشناسان خبره و مجرب اتحادیه مشاورین املاک کمک و راهنمایی بگیرند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *