بی سروصدا و بدون اطلاع رسانی عمومی!

عوارض آزادراه قم‌کاشان ۳۰ درصد افزایش یافت (عکس)

بر اساس پیام های مردمی عوارض آزادراه قم‌کاشان در چند روز گذشته و بدون هیچ گونه اطلاع رسانی قبلی حدود 30 درصد افزایش یافته است.

بررسی‌های «اهل کاشانم» از «سامانه خدمات پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراهی» نیز موید این امر است که عوارض آزادراه قم‌کاشان از ۶۵۰۰ تومان برای خودروهای سواری به ۸۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

افزایش عوارضی آزادراه قم کاشان

این افزایش قیمت در حالی صورت می‌گیرد که از چند روز پیش و با شدت گرفتن گلایه‌های مردمی از وضعیت اسفناک این آزادراه، عملیات بهسازی و آسفالت بخشی از این محور آغاز شده و افزایش نرخ عوارض بلافاصله پس از شروع آسفالت این آزادراه نیز قابل تامل است!

نکته عجیب‌تر این آزادراه پرحاشیه آنست که شهروندانی که قصد سفر به روستاهای منطقه نیاسر و اردهال از اتوبان کاشان_راوند را دارند نیز «باید» برابر عوارض کاشان قم پرداخت کنند! زیرا دوربین‌های عوارضی در آزادراه کاشان قم درست قبل از فرعی راوند نصب شده و همین امر باعث تحمیل هزینه سنگین به شهروندان کاشانی می‌شود.

گفتنی است افزایش نرخ عوارضی این مسیر درحالی صورت می‌گیرد که سال‌هاست بحث مشکلات آزاد راه کاشان-قم مطرح است؛ پایین بودن ضریب ایمنی این محور مواصلاتی و حمل و نقل خودروهای سنگین و کمبود نیوجرسی، روشنایی ناکافی و آسفالت بی کیفیت، همواره مورد اعتراض هموطنان بوده است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *