• شناسه خبر : 270

عضو شورای شهر کاشان:

عملیات احداث پروژه مدخل شهر باید متوقف شود

عضو کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر کاشان گفت: عملیات عمرانی احداث پروژه زیرگذر مدخل شهر موقتا باید متوقف شود تا بررسی و کارشناسی های لازم برای تصمیم گیری نهایی انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، “علی هاشمی طاهری” در صد و ششمین نشست رسمی شورای شهر کاشان اظهار داشت: چه تضمینی وجود دارد که شهرداری کار را ادامه دهد ولی کارشناسان عالی و خبره مخالفت خود را از این طرح اعلام کنند.

وی با بیان اینکه احداث زیرگذر مدخل شهر میلیارد تومان هزینه دارد، افزود: بنابر اعلام نظر برخی کارشناسان این طرح تنها یک سوم ترافیک شهر را حل می کند بنابراین برای جلوگیری از ضرر آن باید نسبت به تکمیل کنار گذرشهر و پروژه انتهای میدان صنعت اقدام کرد.

وی تصریح کرد: اگر تاکنون هزینه ای برای آزادسازی شده هدر نرفته است و با توجه به تخریب میدان مدخل می توان با توجه به طرح تفصیلی جامع شهر برای اصلاح هندسی میادین اقدامات مناسب را انجام داد.

هاشمی طاهری با اعلام مخالفت خود با احداث زیرگذر مدخل شهر گفت: من هنوز قرارداد شهرداری با خاتم الانبیا پیمانکار این طرح ندیدم ولی چگونه برخی می گوید در شورا تصویب شده است.

این عضو شورا با انتقاد از تخریب آب نمای میدان مدخل شهر کاشان بدون داشتن مجوز گفت: شهراری اگر تصمیم به تخریب آن داشت چرا 300 میلیون تومان هزینه نورپردازی و زیباسازی آن کرد.

وی درباره جلسه جمعی از اعضای شورای شهر با نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: “سیدجواد ساداتی نژاد” با اشاره به اینکه شهردار کاشان آمده پیش من که یک صحبتی در باره این پروژه انجام شود ما را دعوت به جلسه ای کرد که به جز “مهدی ناظم رضوی” که به دلیل اعتراض نیامد بقیه اعضا مخالف در این نشست تمام حرف ها را زدیم ولی به نتیجه ای نرسیدیم.

هاشمی طاهری در پایان ارای گیری برای ستیضاح شهردار را قانونی دانست و خاطرنشان کرد: در جلسه قبل با توجه به حضور فرماندار کاشان و درخواست ایشان به احترام به نظر ایشان مبنی بر صحبت های بیشتر هیچگونه رای گیری نشد.

گفتنی است در صد و ششمین نشست رسمی شورای اسلامی شهر کاشان در روز شنبه هجدهم خرداد برگزار شد که ابتدا موضوع استیضاح شهردارکاشان مطرح شد که ۵ نفر از اعضا به وی رای مخالف دادند و چهار نفر دیگر در اقدام اعتراضی به دلیل نداشتن صورتجلسه مشخص در رای گیری شرکت نکردند، در ادامه جلسه نیز با ترک جلسه توسط چهار عضو شورا به دلیل مطرح شدن رای گیری برای توقف پروژه مدخل شهر این نشست بدون نتیجه و عدم امضا صورتجلسه به پایان رسید.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *