• شناسه خبر : 3869

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران:

عزیز بیشترین جوایز را به کاشان آورد

در مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران فیلم کوتاه داستانی «عزیز» از کاشان با دریافت 5 عنوان بیشترین جوایز را از آن خود کرد.

جشنواره فیلم کوتاه تهران

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، آیین اختتامیه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران عصر جمعه 24 آبان در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور مسوولان و هنرمندان برگزار شد که فیلم داستانی عزیر به کارگردانی مهدی موسوی برزکی از کاشان بیشترین جوایز را در این جشنواره به خود اختصاص داد که این عناوین به شرح زیر است.

 بخش هنر و تجربه:

لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون تومان به فیلم عزیز ساخته «مهدی موسوی بَرزُکی» اهدا شد.

جایزه بهترین بازیگری زن:

ضمن تقدیر از بازیگران پیشکسوت از جمله گلاب آدینه، بابک کریمی، ترانه علیدوستی که در آثار امسال حضور داشتند

جایزه بهترین بازیگر:  دیپلم افتخار و 5 میلیون تومان به «یاسمن نصیری» برای فیلم عزیز اهدا شد.

جایزه بهترین طراحی صدا:

تندیس جشنواره و مبلغ هفت میلیون تومان به «مصطفی بهمنی» برای فیلم عزیز اهدا شد.

جایزه بهترین کارگردانی:

جایزه بهترین کارگردانی در  بخش داستانی و تندیس جشنواره و مبلغ 12 میلیون تومان به «سیدمهدی موسوی برزکی» برای فیلم عزیز اهدا شد.

بخش سینمای ملی:

جایزه بهترین فیلم در بخش سینمای ملی و تندیس جشنواره و مبلغ 20 میلیون تومان به فیلم عزیز به کارگردانی «سید مهدی موسوی برزکی» اهدا شد.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که از 18 تا 23 آبان‌ماه در پردیس سینماگالری ملت برگزار شد، 24 آبان‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد به کار خود پایان داد.

گفتنی است فیلم کوتانی داستانی عزیز در ابوزیدآباد با گویش محلی راجی به کارگردانی و نویسندگی سید مهدی موسوی برزکی ساخته شده که در خلاصه این فیلم آمده است: مراسم چهلم مرگ پدر حضور زن غریبه‌ای، دردسرهایی را برای اعضای خانواده به همراه می‌آورد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *