• شناسه خبر : 4710

شهادت سردار سلیمانی چه اتفاقاتی در کاشان رقم زد

در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس در حمله تروریستی آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد و اعلام سه روز عزای عمومی در کشور برخی برنامه ها، مراسم و جلسات در کاشان نیز لغو شد.

** با توجه برنامه ریزی های انجام شده قرار بود «محسن حاجی میرزایی» وزریر آموزش و پرورش برای افتتاح و کلنگ زنی چند مدرسه و مجتمع آموزشی و ورزشی خیرساز امروز جمعه به کاشان سفر کند که با توجه به شهادت سردار سلیمانی این سفر لغو شد.

**پس از پایان مراسم نماز جمعه، نمازگزاران کاشانی با راهپیمایی خود حمله تروریستی آمریکا را در شهادت رساندن سردار سلیمانی محکوم کردند.

**مجتمع سینمایی کاشان در اطلاعیه ای اعلام کرد از امروز 13 دی تا پایان روز یکشنبه به مدت سه روز سینما تعطیل خواهد بود.

**با تصمیم هیات رئیسه شورای شهر کاشان نشست رسمی شورا در روز شنبه 14 دی ماه با موضوع بررسی پرونده مطروحه موسسه عمران سیلک و ادامه و بررسی مذاکرات و نتیجه گیری موضوع طرح ترافیک آذرپاک لغو  و دستورکار این جلسه به زمانی دیگری موکول شد.

**مجید شمس عضو شورای شهر کاشان در جواب درخواست یکی از شهروندان در تلگرام مبنی بر نامگذاری یکی معابر یا میادین کاشان به نام سردار سلیمانی اظهار کرد: پیشنهاد نامگذاری زیرگذر در حال احداث (مدخل شهر) که بزرگترین پروژه عمرانی کاشان می باشد توسط شهردار به کمیته نامگذاری و تصویب در شورای شهر در دست اقدام است.

**در پی شهادت سردار سلیمانی پیام های تسلیتی از سوی مسوولان سیاسی، دولتی، نظامی، شهری و دانشگاهی شهرستان کاشان صادر شد.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *