• شناسه خبر : 16416

سرعت‌کاه بلوار فضیلت بر اساس مصوبه شورای ترافیک اجرا شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان با اشاره به اجرای سرعت‌کاه بلوار فضیلت گفت: این سرعت‌کاه بر مبنای درخواست شهروندان، مطالبه پلیس راهور و تصویب شورای ترافیک اجرا شده است.


به گزارش اهل کاشانم، مهدی مرادی‌غفار در خصوص کلیپ منتشر شده از سرعت‌کاه بلوار فضیلت اظهار داشت: مهم‌ترین موضوع مشخص و آشکار در مورد این کلیپ، سرعت بالای خودروهایی است که با دو برابر سرعت مجاز در محدوده شهری از این سرعت‌کاه عبور می‌کنند.
وی افزود: عاملی که پلیس راهور، شورای ترافیک و به تبع آن شهرداری را ناگزیز به اجرای این سرعت‌کاه کرد، همین خودروهای متخلفی است که با سرعت غیرمجاز خود سوانح متعددی را در این مسیر آفریده‌ و چند نفر را تنها در مدت اخیر به کام مرگ کشانده‌اند.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان، در ادامه به ادعاهای مطرح شده در این کلیپ از جمله عدم وجود علایم اشاره کرد و ضمن رد آن گفت: پس از اجرای سرعت‌کاه، تابلوهای هشداردهنده در مسیر نصب شده است.
وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از اجرای سرعت‌کاه آسفالتی امکان رنگ‌آمیزی به دلیل ضرورت شکل‌گیری تراکم مورد نظر آسفالت وجود ندارد؛ بر این مبنا علیرغم نیاز به زمان برای این امر، اما رنگ‌آمیزی سرعت‌کاه کمتر از بازه زمانی معمول و در مدت بسیار کوتاهی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرای گل‌میخ همراه با چراغLED برای این سرعت‌کاه در حال انجام است تا حداکثر شرایط هشداردهنده را در شب ایجاد کند.
مرادی غفار در پایان تأکید کرد: اولویت مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل ترافیک، حفظ جان شهروندان و اجرای قوانین و تصمیمات مراجع تصمیم‌گیر در این حوزه است؛ رویکردی که توأمان با تسهیل در فرآیند عبور و مرور و کاهش ترافیک شهری انجام می‌شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *