• شناسه خبر : 8656

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان:

ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه دهد امتحانات مدارس کاشان بصورت حضوری برگزار می‌شود

حسین مقنی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه تمامی مدارس کاشان شرایط برگزاری امتحانات حضوری را دارند، اظهار داشت: با این وجود برگزاری امتحانات مدارس به صورت حضوری فقط با مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا امکان دارد.

وی با بیان اینکه اگر مجوز امتحانات به صورت حضوری صادر شود این امتحانات با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی همانند گروه بندی دانش آموزان و طراحی چند نمونه سوال است، ابراز داشت: زمان برگزاری امتحانات در دیماه هست و نحوه برگزاری امتحانات چه به صورت حضوری و یا مجازی در پایه های مختلف حتما بعد از تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا و ابلاغیه وزارت آموزش و پرورش به عموم شهروندان کاشانی اطلاع رسانی می شود.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان با بیان اینکه حدود ۹۰ درصد دانش آموزان کاشانی از شاد استفاده می کنند، ادامه داد: با توجه به نوپا بودن این سامانه و استفاده بخش کثیری از دانش آموزان در سراسر ایران از این سامانه نقایص و کندی هایی دارد که در حال رفع شدن است.

 

وی با اشاره به اینکه حدود هفت هزار و ۴۰۰ نوآموز در کاشان داریم که باید امسال پیش دبستانی را طی می کردند، بیان داشت: این نوآموزان به دلیل بحران کرونا امکان حضور در پیش دبستانی ها را پیدا نکردند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *