• شناسه خبر : 11797

رویداد فرهنگی هنری «فردخت» در کاشان آغاز شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آغاز به کار رویداد فرهنگی هنری «فردخت» با محوریت طراحی و دوخت لباس بر اساس الگوی ایرانی اسلامی خبر داد.

رویداد فرهنگی هنری «فردخت» در کاشان آغاز شدکاشان فردا – رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آغاز به کار رویداد فرهنگی هنری «فردخت» با محوریت طراحی و دوخت لباس بر اساس الگوی ایرانی اسلامی خبر داد.

محمدحسین واحدیان به شبستان گفت: رویداد فرهنگی هنری «فردخت» با محوریت طراحی و دوخت لباس و طراحی الگوی ایرانی اسلامی با رونمایی از پوستر این مسابقه آغاز به کار کرد.

واحدیان افزود: این رویداد فرهنگی هنری در حوزه صنعت مد و لباس است که دومین دوره آن با هدف تحقق اصول و سیاست‌های کلان فرهنگی- هنری نظام جمهوری اسلامی با ارائه یک الگوی ایرانی اسلامی برگرفته از ظرفیت‌های منطقه‌ای و حضور موثر هنرمندان فرهیخته منطقه و تبیین نقش برجسته آن‌ها با رویکرد اقتصادی و منطقه‌ای انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: قالب اجرای این برنامه طراحی و دوخت ست زنانه- مردانه، ست زنانه- مردانه و دخترانه، ست زنانه- مردانه و پسرانه و طراحی و دوخت ست مادر و دختر است و طراحان، مراکز آموزشی، مراکز تولیدی و دارندگان خانه‌های مد و لباس (مزون) می‌توانند برای حضور در بخش رقابتی مجموعه‌سازان (کالکشن) حداکثر با ارسال ۲ تا ۴ مجموعه از طرح‌های خود شامل پوشاک آقایان، بانوان و کودکان در این رقابت حاضر شوند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان بیان داشت: این رویداد با همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با سازمان بسیج جامعه زنان حوزه مقاومت بسیج حضرت نرجس و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دخترانه کاشان(فدک) برگزار می‌شود.

به گفته واحدیان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد واقع در خیابان امیرکبیر – میدان شهید اردهال – دانشکده فنی و حرفه‌ای فدک با کد پستی ۸۷۱۹۸۴۴۵۵۱ تا دهم مهرماه سال جاری خواهد بود.

وی افزود: زمان برپایی نمایشگاه، داوری مردمی و تخصصی ۱۰ تا ۲۲ مهر و اعلام نتایج و آیین پایانی این جشنواره ۲۷ مهرماه خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند به صورت فردی یا گروهی با ارائه مجموعه (کالکشن) که دارای نام، موضوع و نگاهی کاربردی متناسب با فرهنگ و پوشش ایرانی اسلامی است در رویداد شرکت کنند.

اهل کاشانم را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/ahle.kashanam


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *