• شناسه خبر : 5982

حادثه تلخ در اتوبان قم کاشان

راننده تریلر در آتش ساخت

تصادف و آتش سوزی دو تریلر یک فوتی در پی داشت.

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت:در پی تصادف دوتریلر در اتوبان کاشان قم-حوالی شهر مشکات و حریق پس از آن متاسفانه راننده یکی از خودروها فوت نمود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، روح الله فدائی افزود:با اعلام به ستاد فرماندهی ۱۲۵ کاشان ،مقارن ساعت ۱۳:۲۵ ۵شنبه (۲۱اسفند) تیمهای عملیاتی امدادنجات و اطفاء حریق سازمان ، جهت خروج راننده مصدوم و محبوس و اطفاء حریق  به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی بيان كرد: مشاهدات عینی حاکی از آن بوده که یکی از تریلر در حال رفتن به سمت راست اتوبان و توقف بوده که تریلر دیگر از عقب با آن برخورد و منجر به حریق آن میگردد و متاسفانه راننده آن به علت محبوسی و آتش گرفتن خودرو فوت می کنند.

روابط عمومی سازمان گفت آتش نشانان ایستگاههای ۳و۴ سازمان باتوجه به نوع حادثه در محل حضور پیدا میکنند و همراه با اکیپ آتش نشانی شهر مشکات و تیم امدادی هلال احمر عملیات های مربوطه را انجام می دهند.

وی از هموطنان خواست :تا در مواقع بروز سوانح رانندگی مسیر را برای آنها باز نگه داشته و از تجمع در محیط حادثه جدا خودداری نموده ومامورین امداد ونجات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی رادرانجام وظایف خود یاری نمایند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *