• شناسه خبر : 11011

دو اداره در کاشان جزو سه داره پرمصرف در استان اصفهان قرار دارند/ به بانک‌ها بابت روشنایی شبانه تذکر دادیم

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم سجاد ایجادی مسئول روابط عمومی اداره برق کاشان با اشاره به استخراج سیستم پایش مدیریت مصرف استان اصفهان اظهار داشت: بر اساس داده‌های این سیستم دو اداره از کاشان جز سه اداره پرمصرف استان اصفهان در روز ۱۷ خرداد قرار گرفتند.


وی با بیان اینکه تذکرات لازم به این دو اداره داده شده است، ابراز داشت: در صورت تکرار و عدم رعایت صحیح الگوی مصرف برق این مجموعه‌ها بدون اغماض قطع می شود.

مسئول روابط عمومی اداره برق شهرستان کاشان در واکنش به فیلم منتشر شده در اهل کاشانم در خصوص روشنایی شبانه برخی از بانک ها گفت: امروز نامه اخطار برای بانکها و ادارات که در ایام تعطیلات چراغ آنها روشن بود و مورد گزارش مردمی قرار گرفتند صادر و به مسئولین آن ابلاغ شد و مطمئنا در صورت تکرار و عدم رعایت الگوی صحیح مصرف انرژی برق این مجموعه‌ها بدون اغماض قطع خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، در روزهای گذشته بسیاری از شهروندان کاشانی با ارسال عکس، فیلم و مستندات لازم به این پایگاه نسبت به عدم استفاده از الگوی صحیح مصرف برق در ادارات، بانکها و برخی دیگر از دستگاه‌ها و نهادهای اداری و خدماتی اعتراض کرده‌اند.

متاسفانه برخی از این ادارات و سازمانها علیرغم هشدارها و مکاتبات جدی اداره برق کاشان همچنان ضمن بی‌توجهی به این موارد نسبت به عدم مدیریت صحیح مصرف برق اقدام می کنند که این موضوع باعث شده است که بار مصرف برق به گونه معناداری در سطح شهرستان کاشان افزایش و تبعات مختلفی از جمله کاهش ولتاژ و قطعی برق منازل را برای همشهریان کاشانی را به همراه داشته باشد.

امید است با اصلاح الگوی مصرف توسط مردم در سطح منازل، ادارات و سازمانها شاهد بهره‌مندی همه شهروندان کاشانی از نعمت برق باشیم‌.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *