• شناسه خبر : 3972

دومین نایب قهرمانی فوتبالیست دختر کاشانی در تورنمنت کافا

فاطمه شبان ملی پوش کاشانی تیم فوتبال دختران زیر ۲۳ سال ایران توانست همراه این تیم برای دومین سال پیاپی نایب قهرمان تورنمنت کافا شود.

فاطمه شبان

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، فاطمه شبان فوتبالیست کاشانی تیم ملی ایران در تورنمنت کافا موفق شد مقابل تیم های ترکمنستان و قرقیزستان هر کدام دو گل و مقابل افغانستان یک گل بزند و با 5 گل زده در این رقابت ها نقش موثری در دومین نایب قهرمانی متوالی ایران در مسابقات داشته باشد.

تورنمنت کافا با حضور شش تیم تاجیکستان، ازبکستان، ایران، افغانستان، قرقیزستان و ترکمنستان به میزبانی تاجیکستان برگزار شد که ایران با کسب 4 برد و یک باخت و کسب 12 امتیاز بعد از ازبکستان به مقام نایب قهرمانی این رقابت ها رسید.

تیم فوتبال دختران ایران در این تورنمنت با نتیجه 4 بر صفر مقابل تاجیکستان به برتری رسید، در دیدار برابر ترکمنستان با نتیجه ۵ بر صفر پیروز میدان شد و قرقیزستان را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد و تیم افغانستان را با نتیجه 7 بر صفر از پیش رو برداشت و در مقابل ازبکستان با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

فاطمه شبان در لیگ برتر فوتبال بانوان در تیم آذرخش کردستان توپ می زند که این تیم تا پایان هفته ششم این رقابت با 6 برد متوالی و کسب 18 امتیاز به دلیل تفاضل کمتر نسبت به تیم شهرداری بم در رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها قرار دارد.

 

تیم ملی فوتبال دختران


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *