• شناسه خبر : 8034

در پی افزایش بیماران بستری مبتلا به کوید 19 و وضع فوق العاده در بیمارستان بهشتی کاشان مطرح شد؛

درخواست تعطیلی دو هفته ای کامل در کاشان

مسئولین دانشگاه و بیمارستان ، تعطیلی دو هفته ای کامل شهرستان را از مسئولین استان و شهرستان خواستار شدند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم ، در پی افزایش بیماران بستری مبتلا به کوید 19 و وضع فوق العاده در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان ، جلسه اضطراری پیشگیری و کنترل بیماری کرونا و با درخواست تعطیلی کامل دو هفته ای کاشان ، با حضور دکتر مروجی سرپرست ،دکتر حاجی جعفری معاون درمان و دکتر رزاقی معاون بهداشتی دانشگاه و دکتر شریف سرپرست ، دکتر خیرخواه معاون درمان و دکتر افضلی مدیرگروه عفونی این مرکز ، در دفتر ریاست بیمارستان برگزار گردید.

درخواست تعطیلی کامل در کاشان

در راستای این جلسه ، دکتر مروجی سرپرست دانشگاه ضمن اشاره به زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در دانشگاه ، مجموع اقدامات پزشکان و کادر درمانی شهرستان در این زمینه را ستودنی و قابل تقدیر دانست.

وی با بیان اینکه حساسیت مردم نسبت به بیماری کووید 19 کاهش یافته است، افزود: با توجه به پرخطر بودن این بیماری لازم است ترتیبی اتخاذ گردد تا مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی اهمیت دهند.

در ادامه جلسه دکتر شریف سرپرست بیمارستان با توجه به افزایش بیماران بستری مبتلا به کرونا در این مرکز افزود: به نظر می رسد فرایندی که هم اکنون در شهرستان با آن روبرو هستیم ، چه در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و چه در مورد شیوه‌نامه های بهداشتی، این است که این مسائل کمتر مورد توجه مردم واقع می شود ، بنابراین نیازمند مداخلات جدی‌تری از طرف مسئولین استانی و شهرستانی هستیم.

دکتر شریف با اشاره به اینکه نیازمند اقدامات سختگیرانه تر توسط مسئولین هستیم گفت : مقابله با ویروس کرونا یک موضوع فراگیر است و  نیازمند همکاری و مشارکت آحاد جامعه در این امر می باشد ، لذا بهترین راه مقابله، خود مراقبتی، حفظ آرامش، دوری از استرس و رعایت نکات بهداشتی به‌صورت کاملا جدی در زمینه حضور در تجمعات غیرضروری توسط شهروندان می‌باشد.

گفتنی است در این جلسه آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و اتفاقات احتمالی در هفته های آتی در شهرستان و میزان بستری بیماران مبتلا در این مرکز مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

در پایان جلسه تصمیماتی توسط اعضا کمیته اتخاذ گردید و مقرر شد تا کلیه بیمارستان های دولتی و خصوصی تحت پوشش دانشگاه درصدی از تخت های خود را برای بیماران مبتلا به این بیماری آماده کرده تا در صورت نیاز ، بیماران در آن مراکز بستری گردند و جهت پیشگیری از افزایش موارد بیماری پیشنهاد گردید ، حداقل 2 هفته تعطیلی کامل در کاشان برقرار گردد .


    (2) (0)

    سپتامبر 28, 2020

    سلام.اگه ۱ماه تمام شهرتعطیل بشه کلی سال مردم میتونن زندگی کنن وآسایش داشته باشن.وگرنه کاسبی کردن بااین شرایط فایده ایی نداره

    (0) (0)

    اکتبر 5, 2020

    تو رو خدا یه فکر به حال این جلسات عذا داری خانگی بکنین.هر روز روضه . تا زمانی که خود مسئولین با قاطعیت تمام همه جا رو تعطیل نکن من به شخصه نمیتونم به مادرم بگم نرو روضه . بخدا براش نگرانم ولی هیچ کاری هم بدستم نیست.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *