• شناسه خبر : 15038

دانشگاه کاشان حضوری شد

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، قنبرعلی شیخ زاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان در جمع خبرنگاران با اشاره به ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مصوبه شورای دانشگاه، از برگزاری کلاس های آموزشی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد به صورت حضوری خبر داد.

شیخ زاده گفت: در مقطع دکتری، تمامی فعالیت های آموزشی، پژوهشی، آزمون‌های جامع و جلسات دفاعیه به صورت حضوری خواهد بود و در مقطع کارشناسی ارشد آموزش به صورت حضوری است و در موارد خاص بنا به تشخیص مدرس، امکان آموزش تلفیقی (حضوری و غیر حضوری) فراهم خواهد بود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: در مقطع کارشناسی نیز، دروس کارگاهی، آزمایشگاهی و مهارتی بر اساس پیشنهاد گروه و دانشکده، به صورت فشرده، با برنامه ریزی قبلی و پس از هماهنگی با معاونت آموزشی و معاونت دانشجویی و اطلاع رسانی مناسب توسط گروه های آموزشی، قابل ارائه به صورت حضوری خواهد بود.

وی برگزاری امتحانات درسی پایان نیمسال در همه مقاطع را به صورت حضوری عنوان کرد و افزود با پیشنهاد دانشکده و پژوهشکده و تایید آموزش دانشگاه امکان برگزاری امتحانات میان ترم نیز به صورت محدود، حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان شرط حضور دانشجو در دانشگاه را واکسیناسیون عنوان و تاکید کرد: برای حضور دانشجو در دانشگاه جهت انجام و پیگیری تمام فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، تزریق حداقل دو دوز واکسن و ارسال کارت واکسیناسیون از طریق سامانه مربوطه و همچنین رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی الزامی است.

شیخ زاده در پایان وی تاکید نمودند که متناسب با تغيير شرايط اعلامی از سوی ستاد ملی کرونا، هرگونه تغيير احتمالي در برنامه‌هاي اعلام شده، از طريق سايت دانشگاه اطلاع‌رساني خواهد شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *