• شناسه خبر : 14274

خواسته مردم برزک، در دو بانده شدن محور مواصلاتی ۴۰ ساله شد

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مجتبی آراسته بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان ضمن اشاره به رفع تصرف اراضی ملی از متصرفان غیرقانونی اظهار داشت: خوشبختانه ارزش اراضی رفع تصرف شده در شهرستان کاشان به بیش از 500 میلیارد تومان می‌رسد.

معاون مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه دغدغه اصلی اداره این شهرستان رفع نقاط حادثه‌خیز بوده است، افزود: محور کاشان برزک و بالعکس یکی از این نقاط حادثه خیز بود که پیمانکاری مشخص شد اما مشکلاتی در این زمینه وجود داشت و از این جهت پیمانکار تغییر کرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ضمن اشاره به جزئیات دو بانده شدن محور کاشان – برزک و بالعکس ابراز داشت: مقرر شد 200 تن قیر ویژه این محور با پیگیری‌های صورت گرفته و همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به این محور اختصاص پیدا کند در حالی که کل محور یک هزار تن قیر نیاز دارد و در تلاش هستیم آرزوی 40 ساله مردم منطقه برزک کاشان است.

وی از جا به جایی 14 کیلومتر فیبر نوری با همکاری اداره مخابرات شهرستان کاشان خبر داد و گفت: راهدارخانه برزک نیز یکی از مطالبات به حق است که مقرر شد زمین مورد نیاز در کارگروه مربوطه پیگیری شود و اقدامات لازم در زمینه بهره برداری آن صورت پذیرد.

آراسته با بیان اینکه در زمینه طرح اقدام ملی مسکن شهر برزک کاشان در استان اصفهان پیشرو بوده است، تصریح کرد: با توجه به زمین پیش‌بینی شده ویژه طرح اقدام ملی مسکن در شهر برزک اقدامات لازم صورت پذیرفت و در زمینه طرح جهش مسکن نیز شهروندان ثبت‌نام‌های خود را انجام دادند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *