• شناسه خبر : 1502

خانواده سالم از دل یک پیوند سالم به جامعه معرفی می شود

فرماندار کاشان گفت: برای اصلاح و پیشرفت جامعه، گام اساسی توجه به خانواده و اصل آموزش است و یک خانواده سالم از دل یک پیوند سالم به جامعه معرفی می شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علی اکبر مرتضایی در جشن آب و آیینه در ورزشگاه شهدای غواص منطقه لتحر با تبریک سالگرد پیوند قدسی حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س)، در اول ذیحجه افزود: جوانان با تدبر در این پیوند آسمانی و ثمرات آن، بهترین الگو را دریافت کنند و آن را ملاک زندگی خود قرار دهند.

وی در ادامه اظهار داشت: قناعت، دوری از اشرافی گری و تجملات، سخت نگرفتن های بی مورد، مهریه پایین و بنا کردن زندگی بر پایه محبت و عشق واقعی نکات مهم آموزشی و الگویی است که از این پیوندی آسمانی می توان آموخت.

مرتضایی از خانواده به عنوان مهمترین کانونی تغذیه جامعه یاد کرد و گفت: فرد در کنار تأثیری که از اجتماع خود می‌پذیرد با داشته های خود از خانواده بر محیط پیرامون و مسائل کلان اقتصادی – اجتماعی و سیاسی تأثیر می گذارد.

حضور در مراسم معنوی”پیوند آسمانی” که به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان و با حضور 313 زوج کاشانی در آستان مقدس سلطان امیراحمد (ع) و شرکت در جشن باشکوه شهرداری قمصر، از دیگر برنامه های فرماندار کاشان، در روز ازدواج بود


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *