• شناسه خبر : 8327

با حکم استاندار اصفهان؛

حسین عبداله زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان شد

با حکمی از سوی عباس رضایی استاندار اصفهان و به پیشنهاد علی اکبر مرتضایی فرماندار ویژه شهرستان کاشان، حسین عبداله زاده به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان منصوب شد

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، پس از ۹ ماه بلاتکلیفی، سرانجام معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان مشخص شد و حسین عبداله زاده به این سمت منصوب شد.

در متن حکم استاندار اصفهان خطاب به حسین عبداله زاده آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص، تجربیان ارزنده شما و به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان کاشان، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان منصوب می نمایم.

حسین عبداله زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان شد

امید است با استعانت از خداوند متعال و پیروی از ائمه اطهار (ع) در عمل به وظیفه قانونی و بهره گیری از توانمندی همکاران آن مجموعه در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید به توفیقات ارزشمندی نائل شوید.

پیش از این علیرضا چله دوان این مسئولیت را بر عهده داشت که تقریبا از اوایل بهمن ماه سال گذشته ایشان در هیچ جلسه رسمی شرکت نکرده بود و بدون معرفی فرد جدیدی، وظایف وی به مدیر امور شهری در فرمانداری کاشان محول شده بود.

گفتنی است حسین عبداله زاده پیش از این حکم، رییس اداره فنی و امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان بوده است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *