• شناسه خبر : 4479

توضیحات رئیس اداره راه وشهرسازی کاشان درباره مسکن ملی

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان گفت: به دلیل بالا بودن متقاضیان و مراجعه همزمان آنها برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن در کاشان ظرفیت های موجود در سایت به سرعت تکمیل شد.

محمدرضا حق شناس در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهارکرد: بر اساس زمان اعلام شده ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن از روز شنبه 30 آذر در کاشان آغاز شد که به دلیل مراجعه زیاد متقاضیان ظرفیت اعلام شده بلافاصله تکمیل شده و سایت بسته شد.

وی افزود: برخی از ثبت نام کنندگان بعد از بررسی و پالایش برای نداشتن شرایط ثبت نام حذف خواهند شد و مجددا فرصتی دیگر برای متقاضیان به جای این افراد داده خواهد شد.

حق شناس تصریح کرد: مراحل ثبت نام و بررسی و پالایش افراد توسط وزارت راه وشهرسازی انجام می شود و زمان فرصت مجدد برای متقاضیان مسکن ملی حدود 2 ماه دیگر از سوی وزرات خانه اعلام خواهد شد.

وی بدون ذکر تعداد واحدهای شهر کاشان گفت: برای ساخت مسکن ملی در کاشان زمینی در مساحت 40 هزار متر (4 هکتار) در محل شهرک خاتم الانبیا (مسکن مهر) اختصاص داده شده است.

رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان کاشان با اشاره به ثبت نام مسکن ملی در قمصر همزمان با شهر کاشان گفت: برای این شهر ظرفیت ساخت 100 واحد مسکن، زمینی در کنار مسکن مهر قمصر دیده شده است.

وی یادآور شد: برای شهرهای برزک، نیاسر و جوشقان هر کدام 20 واحد مسکن ملی ساخته می شود و برای ایجاد فرصت به متقاضیان مسکن ملی در شهر کامو برای اختصاص زمین با کاربری مسکونی در حال بررسی هستیم ولی برای شهر مشکات برنامه ای نداریم.

حق شناس با بیان اینکه اختصاص تعداد واحدهای مسکن ملی بر اساس آمار سرشماری خانوارها و ضوابط شهرسازی تعیین می شود، گفت: پتانسیل خوبی برای کاشان اعلام شد ولی همچنان تلاش می کنیم تا ظرفیت های بیشتری به این شهر اختصاص داده شود.

 


    (0) (0)

    مارس 7, 2020

    سلام ما ثبت نام کردیم چرا کد برای ما نیامد

    سید مصطفی موسوی از کاشان‌
    (0) (0)

    سید مصطفی موسوی از کاشان‌

    ژوئن 3, 2020

    سلام سید مصطفی موسوی از کاشان من ۱۱ سال مستاجرم دوتا بچه ام دارم برا مسکن ملی ثبت نام کردیم ولی متا سفانه ما رو رد کردن دلیلشم نمیدونیم میگن خونه یا زمین دارید در صورتی که اصلا چنین چیزی نیست خواهش میکنم خواهش میکنم لطفادرخواست مارو برسی کنید یا فرصت دوباره بدید ثبت نام کنیم خیلی سخته مستاجری 😭

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *