• شناسه خبر : 4084

تعداد داوطلبان انتخابات مجلس در حوزه کاشان و آران و بیدگل به 12 نفر رسید

مسوول روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای انتخابات مجلس کاشان گفت: در سومین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با ثبت نام 4 نفر، تعداد داوطلبان نمایندگی این دوره در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل به 12 نفر رسید.

انتخابات مجلس کاشان

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، حمیدرضا جوشقانی شامگاه سه شنبه افزود: در سومین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کاشان و آران و بیدگل 3 مرد و یک زن ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: از مجموع داوطلبان ثبت نامی روز سوم، یک نفر مدرک تحصیلی دکترا و 3 نفر مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد دارند که یک نفر از آنها پزشک، یک نفر کارمند و 2 نفر دارای شغل آزاد است.

جوشقانی با اشاره به سابقه ایثارگری 2 تن از ثبت نام کنندگان، یادآور شد: در میان داوطلبان ثبت نامی روز سوم، یک نفر در بازه سنی ۳۶ تا ۴۰ سال، یک نفر در بازه سنی ۴۱ تا ۴۵ سال و 2 نفر در بازه سنی ۴۶ تا ۵۰ سال هستند.

▫️گفتنی است، داوطلبان ثبت نام در انتخابات مجلس تا ساعت ۱۸ روز شانزدهم آذر ۹۸ فرصت دارند با ارائه مدارک لازم برای ثبت نام به وزارت کشور، فرمانداری‌های مراکز حوزه¬‌های انتخابیه، سفارتخانه ها، کنسولگری‌ها یا نمایندگی‌های سیاسی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *