• شناسه خبر : 4589

ترکیدگی لوله اصلی آب در کاشان منجر به تخریب دو خانه شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: ترکیدن شاه لوله اصلی آب در خیابان امیریه منجر به تخریب دو خانه و آبگرفتگی منازل این منطقه شد.

 

 

آتش نشانی کاشان

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، روح الله فدائی با اشاره به حادثه آبگرفتگی و تخریب منازل مسکونی در بامداد جمعه اظهار کرد: این حادثه ساعت 2 و  33 دقیقه بامداد به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی کاشان گزارش شده و امدادگران ایستگاه‌ چهار به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه 2 خانه مسکونی تخریب و تعدادی از منازل دیگر در آن محل دچار آبگرفتگی ،نشست و آسیب شدند، افزود:در همان لحظات اولیه ساکنین منازل محدوده تخلیه شدند و خوشبختانه هیچ شخصی در این حادثه آسیب ندید.

وی یادآور شد: در کنار نیروهای آتش نشانی نیروهای شهرداری، اداره آب و فاضلاب، برق و گاز راهی محل حادثه شدند و عملیات امداد و نجات در این حادثه پس از 4 ساعت تلاش بی وقفه نیروهای امدادی در دو نوبت اعزام به پایان رسید

فدایی با اشاره به اینکه در کمتر از ۴چهار دقیقه اکیپ اول آتش نشانی به محل حادثه رسیدند، خاطرنشان کرد: پس از اطمینان کامل از محبوس نبودن اشخاص در زیر آوار و منازل مسکونی، اکیپ اعزامی بلافاصله نسبت به تخلیه آب با استفاده از تجهیزات مربوطه اقدام و مکان به طور کامل ایمن سازی شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *