• شناسه خبر : 11881

بیماران کرونایی از ۶ صبح در صف بستری موقتند، مسئولان شهرستان خودشان را به خواب زده‌اند، مردم مقصر نیستند رفتار مسئولین باعث بی‌تفاوتی مردم شده

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، با شیوع ویروس کرونا حجم بالایی از بیماران کرونایی در منطقه کاشان را شاهد هستیم و از این رو در بخش بستری موقت و در بخش‌های بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.


دکتر علیرضا جمالی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، با بیان اینکه اتفاقی که در شهر کاشان در حال رخ دادن است، سونامی وحشتناک از موج پنجم کرونا است، اظهار داشت: هر روز وضع بدتر می شود و دامنه پیک به دلایل مختلف از جمله جهش ویروس و رفتار غیربهداشتی خودمان طولانی‌تر است.

وی با بیان اینکه شرایط پیش رو نظیر مراسمات و تجمعات نیز این موضوع را تشدید می کند، افزود: حجم بسیار بالایی از بیماران وارد بیمارستان شهید بهشتی می شود و این حجم بالا غیرقابل تصور است به نحوی که از ساعت هشت تا 14 تعداد 290 بیمار کرونایی در بخش موقت بیماران کرونایی بستری شدند.

این متخصص داخلی با بیان اینکه مسئولان این شهرستان خودشان را به خواب زدند یا واقعا خواب هستند، ابراز داشت: هر مرکز تفریحی، تجاری و به طور کلی مراکز تجمع در وضعیت قرمز محدودیت دارد اما در کاشان از این موضوع خبری نیست و اینکه مردم را مقصر بدانید غلط است چراکه رفتار شما باعث شده است مردم بی‌تفاوت باشند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در وضعیت قرمز رعایت نمی‌شود، گفت: اگر موضوع دیگری اتفاق بیفتد مسئولان دور هم جمع می شوند و تمامی ارگان‌ها بسیج می شوند اما در زمینه ای که جان مردم در خطر است هیچ اقدامی نمی کنید و فقط به برپایی جلسات بدون هیچ خروجی اکتفا کردید.

جمالی با بیان اینکه پرستاران و پزشکان در این شرایط له می شوند، تصریح کرد: بیماران کرونایی برای بستری در بخش بستری موقت از شش صبح پشت درب در صف منتظر می مانند تا نوبت آنان بشود و مسئولان نیز هیچ اقدام موثری انجام نمی‌دهند تا اوضاع بهتر شود.

وی با بیان اینکه از این وضعیت در تعجب هستم، تاکید کرد: در این شرایط به عنوان یک پزشک حق دارم داد بزنم؛ شما رئیس بیمارستان شهید بهشتی و به طور کلی کادر درمان را تنها گذاشتید و هیچکدام از مسئولان همچون شهردار، فرماندار و دیگر مسئولان حتی پای خود را در بیمارستان نگذاشتند.

این متخصص داخلی با بیان اینکه یک ماه پیش امکان اینکه این سونامی اتفاق نیفتد، ابراز داشت: شاید موضوعی در کار است و مردم نیز بی تفاوت هستند و با این موضوع مردم مقصر نیستند و روزانه 300 نفر از هموطنان بر اثر کرونا فوت میکنند.

وی با بیان یکی از درمان های کووید داروی رمدیسیور است، گفت: 90 درصد هزینه تزریق این دارو در بیمارستان و یا بخش موقت مراکز دولتی توسط بیمه پرداخت می‌شود و از آنجا که بخش دولتی پر است برخی بیماران را به اجبار به بخش خصوصی ارجاع دهیم و در آن مراکز باید یک میلیون و 200هزار تومان پرداخت شود که هزینه سنگینی است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *