شهردار کاشان مطرح کرد

بهره‎برداری از سه پروژه شهری با اعتبار 300 میلیارد ریال

▫️شهردار کاشان، با اشاره به افتتاح و بهره‎برداری از سه پروژه شهری «بهسازی میدان درب عطا»، «پارک اردیبهشت شهرک 22 بهمن» و «بازار روز شهرک خاتم الانبیاء(ص)»، اعتبار اجرایی پروژه ها را 300 میلیارد ریال ذکر کرد.

▫️کیومرث محمدپور در حاشیه مراسم افتتاح و بهره‎برداری از سه پروژه شهری بیان کرد: «بهسازی میدان درب عطا»، «پارک اردیبهشت شهرک 22 بهمن» و «بازار روز شهرک خاتم الانبیاء(ص)»، پروژه هایی است که با تلاش شبانه روزی کارکنان شهرداری کاشان مهیای بهره برداری شد.

▫️وی، در خصوص پروژه بهسازی میدان درب عطا عنوان کرد: این پروژه که فرآیند نصب المان و مجسمه غیاث الدین جمشید کاشانی نیز در آن انجام گرفته در مساحت 1300 متر مربع اجرا شده است.

▫️شهردار کاشان، افزود: اجرای سیستم تاسیسات آبیاری فضای سبز، اجرای 2 آب نمای مرکزی در میدان، ساخت اتاقک موتورخانه و تاسیسات، بهبود سیستم روشنایی، کاشت درخت، چمن و گل های فصلی، تعویض چاه آب، تعویض جداول پیرامون میدان از جمله اقدامات صورت گرفته در این پروژه بوده که با اعتبار 40 میلیارد ریال انجام شده است.

▫️محمدپور با اشاره به پروژه پارک اردیبهشت شهرک 22 بهمن، مساحت آن را بالغ بر 38 هزار متر مربع ذکر کرد و گفت: این پروژه 110 میلیارد ریالی شامل اجرای پیست دوچرخه سواری، فضای سبز و آلاچیق، وسایل بازی، احداث سرویس‎های بهداشتی، اجرای آسفالت، جدول گذاری و سنگ فرش و نصب 6 عدد پایه چراغ بوده است.

▫️وی، در خصوص پروژه احداث بازار روز شهرک خاتم الانبیا(ص)، اعتبار آن را 150 میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: برای بهره‎برداری از این پروژه با 3200 متر مربع مساحت و 20 غرفه ، اقداماتی نظیر زیر سازی و آسفالت، پی‌کنی جهت فضای سبز، دیوار چینی غرفه‌ها ، سازه اسکلت، آجرنمای غرفه‌ها، محوطه‌سازی،ساختمان نگهبانی، سرامیک کف غرفه‌ها ، سقف غرفه‌ها، بلوک فرش پیاده راه، احداث سرویس های بهداشتی و فضای سبز انجام گرفته است.

▫️شهردار کاشان با اشاره با سایر پروژه‎های بازار روز در شهر عنوان کرد: بازار روز راوند که در مرحله اجرای فونداسیون قرار دارد دارای 56 غرفه مسقف و روباز است و همچنین بازار روز فاز دو ناجی آباد جنب پارک اهل قلم نیز با 24 غرفه و 4 هزار متر مربع مساحت در مرحله مناقصه است.

▫️محمدپور، اضافه کرد: یک پروژه بازار روز نیز برای منطقه سه مدنظرقرار گرفته که فرآیند تأمین و خرید زمین آن در حال انجام است.

▫️وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش، به سایر اقدامات و پروژه های شهری در حوزه فضای سبز، احداث زمین های چمن مصنوعی، بهسازی پارک ها، احداث پارکینگ ها برای محدوده باغ فین و مسکن مهر و..اشاره کرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *