• شناسه خبر : 7918

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطرح کرد:

بستری ۲ دانش آموز ۷ و ۹ ساله به علت کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: فعلا دو کودک هفت و ۹ ساله به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند.

محمد حاجی جعفری در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با بیان اینکه فعلا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان دو دانش آموز هفت و ۹ ساله به علت ابتلا به کرونا بستری هستند، اظهار داشت: پیش بینی می کنیم که روند مبتلایان و بستری ها افزایش یابد.

وی با اشاره به ادامه روند صعودی مبتلایان و بستری های بیماران کرونایی افزود: تا به امروز ۱۴۹ بیمار‌کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند که حال ۳۰ نفر از آنها وخیم است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه موج پیش بینی شده در پاییز زودتر به سراغ ما آمده است، ابراز داشت: مردم باید شرایط پیش آمده را درک کنند و از حضور در هرگونه تجمع حتی خانوادگی پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه جلوتر از مسئولین هستند، تصریح کرد: عدم استفاده از ماسک، عدم فاصله گذاری اجتماعی، عدم شستشوی مرتب دستها، حضور در اجتماعات و اماکن شلوغ می تواند عواقب ناگواری برای شیوع به کرونا و در ادامه متاسفانه مرگ هموطنانمان در پی داشته باشد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *