• شناسه خبر : 7780

رئیس مرکز بهداشت کاشان؛

برخی مدارس در کاشان فاصله اجتماعی و گندزدایی محیط کلاس و مدرسه را رعایت نمی کنند

رئیس مرکز بهداشت کاشان از عدم رعایت فاصله اجتماعی و گندزدایی کلاس ها و سرویس های بهداشتی برخی از مدارس کاشان در دو روز نخست ابتدایی سال تحصیلی جدید خبر داد.

مسعود دهقانی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و آرزوی سلامتی برای کادر آموزش و پرورش و دانش آموزان و اولیای آنها با بیان اینکه تیم های بازرسی این مرکز هر روز به طور متوسط از ۳۰ مدرسه شهرستان کاشان به منظور نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی و گندزدایی کلاس ها ،سالن ها و سرویس های بهداشتی بازدید می کنند، اظهار داشت: در دو روز نخست سال تحصیلی جدید برخی مدارس کاشان گندزدایی محیط کلاس و مدرسه را انجام نشده بود.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که باید حتما مورد توجه مدیران و اعضای کادر آموزشی هر مدرسه قرار بگیرد رعایت فاصله اجتماعی بین دانش آموزان، استفاده از ماسک در بین دانش آموزان، نصب پوسترهای آموزشی، تامین مواد لازم برای شستشوی دست ها به اندازه کافی و همچنین گندزدایی مستمر کلاسها، سرویس های بهداشتی و سالن هاست.

مدیر مرکز بهداشت شهرستان کاشان با اشاره به اینکه فاصله اجتماعی نیز در برخی موارد بین دانش آموزان رعایت نشده بود، ابراز داشت: از والدین می خواهیم به صورت مستمر هر هفته یکبار به خصوص در مواقع مشاهده علائم بیماری کووید ۱۹ وضعیت سلامتی دانش آموز خود را در سامانه salamat.gov.ir ثبت کنند تا ضمن رصد سلامت هفتگی، کارشناسان این مرکز اقدامات لازم‌ مشاوره ای را از طریق تماس تلفنی انجام دهند.


    (0) (0)

    سپتامبر 10, 2020

    هیچ کدام رعایت نمی کنند. چون سرانه مدارس ناچیزتر از خرید مواد بهداشتی است. متاسفانه بسیاری از فرهنگیان به عنوان قشر فرهیخته اصلا خطر را باور ندارند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *