• شناسه خبر : 15082

برخی مدارس کاشان به علت علامت‌دار شدن دانش آموزان غیر حضوری شد

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش کاشان در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، ضمن اشاره به قرار گرفتن کاشان در وضعیت قرمز کرونایی اظهار داشت: با توجه به این شرایط مقرر شده است تا اگر در کلاسی حداقل دو دانش آموز علائم کرونا و یا حتی سرماخوردگی داشتند کلاس مذکور به مدت دو هفته به صورت مجازی آموزش خود را پیگیری می‌کند.


وی ضمن اشاره به بیان دیگر جزئیات این بخشنامه افزود: اگر در مدرسه‌ای حداقل دو کلاس آن شرایط فوق را تجربه کردند آن مدرسه به صورت دو هفته آموزش خود را به صورت مجازی پیگیری کرده و آموزش حضوری مدرسه در این مدت لغو می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان با بیان اینکه تاکنون برخی از مدارس کاشان آموزش حضوری آنان به مدت دو هفته لغو شده است، ابراز داشت: تحت هیچ عنوان آموزش دانش آموزان لغو نمی‌شود و آنچه که مطرح می‌شود در زمینه آموزش حضوری است.

وی با بیان اینکه با تعطیلی آموزش حضوری مدارس کاشان کلاس‌ها در بستر فضای مجازی تشکیل می‌شود، گفت: بستر برگزاری کلاس‌ها به صورت مجازی وجود دارد و از این رو آموزش‌ها به صورت مستمر چه از طریق کلاس حضوری و چه از طریق کلاس مجازی ادامه پیدا می‌کند.


    (0) (0)

    ژانویه 29, 2022

    اگه مدارس رو باز کنید هم ما نمیریم خدا مرگتون بده که مدرسه هارو باز کردین ما همه بچه های کلاسمون سرما خوردیم اگه ما کرونا بگیریم کی جوابگو هست

    سینا
    (0) (0)

    سینا

    ژانویه 29, 2022

    مدرسه کاشون تعطیل نکردم دبیرستانی

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *