• شناسه خبر : 17217

رئیس اداره جهاد کشاورزی کاشان خبر داد:

برخورد قانونی با نانوایانی که خودسرانه تعطیل کنند

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان گفت: با نانوایانی که خودسرانه و برخلاف برنامه تعیین شده خود تعطیل می کنند، برخورد قانونی می شود.

رضا مظلومی در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم افزود: بیش از 80 واحد نانوایی که خودسرانه در روز جمعه تعطیل بودند شناسایی و با تشکیل پرونده تعزیرات حکومتی برابر قانون با آنان برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه شهروندان کاشانی همکاری لازم را با بازرسان داشته باشند، تصریح کرد: واحدهای صنفی نانوایی از ارتکاب تخلفات نظیر تعطیلی خودسرانه، فروش اجباری، کم‌فروشی و غیره خودداری کنند تا بتوانیم در این مدت زمان تا اجرایی شدن مرحله دوم به رسالت خود عمل کنیم.

وی تصریح کرد: مرحله نخست نظام هوشمندسازی زنجیره توزیع آرد در شهرستان کاشان مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و پیش‌بینی می‌شود مرحله دوم در شهریورماه اجرایی می‌شود.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه در مرحله دوم قیمت آرد آزادسازی قیمت خواهد شد، افزود: مردم با اجرای مرحله دوم می‌توانند با قیمت قبل و بدون هیچ افزایش قیمتی نان مد نظر خود را تهیه کنند و ما به التفاوت قیمت آرد توسط دولت به خبازان پرداخت می‌شود.

مظلومی با بیان اینکه با اجرایی شدن مرحله دوم نظام هوشمندسازی زنجیره توزیع آرد نواقص موجود نیز برطرف می‌شود، ابراز داشت: با اجرایی شدن مرحله دوم بازار به صورت رقابتی خواهد شد و دیگر شاهد اشکالاتی مانند تعطیلی خودسرانه واحدهای نانوایی نخواهیم بود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *