براساس قانون ورودی اتوبان به درّین ایمن نیست، شهرداری برای اینکه هزینه راه دسترسی جدید را انجام ندهد به آسفالت این ورودی اصرار دارد

یک روز‌پس از ادعای معاون شهردار مبنی بر اینکه اداره راهداری مانع آسفالت ورودی درین می‌شود، علی اکبر آقایی رییس اداره راهداری در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، با بیان اینکه ورودی فعلی اتوبان به درین یک مسیر ناایمن است، اظهار داشت: در این شرایط ترافیک شهری شهر کاشان با این ورودی به سمت آزادراه هدایت شده که خطراتی نظیر تصادفات و سایر حوادث را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه این موضوع در شورای ترافیک شهرستان کاشان و استان اصفهان نیز طی چندین جلسه مطرح شده است، افزود: آخرین مرتبه‌ای که این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت در شورای ترافیک انسان اصفهان در 30 مرداد ماه امسال بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان با بیان اینکه مقرر شده است شهرداری طرحی ایمن برای ورودی اتوبان به درین پیشنهاد دهد، ابراز داشت: بهترین طرح ایجاد دسترسی از روگذر امام رضل(ع) به موازات آزادراه به طول 1.5 کیلومتر است.

وی با بیان اینکه این راه دسترسی مستلزم هزینه برای شهرداری کاشان است، گفت: شهرداری کاشان برای اینکه این هزینه را انجام ندهد به آسفالت ورودی اتوبان به درین اصرار دار در حالی که بر اساس مقررات و قوانین این راه دسترسی ناایمن است.

آقایی با بیان اینکه سلامت شهروندان و مسافران آزادراه برای مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کاشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، تصریح کرد: شهرداری کاشان با تمکین به قانون و مطابق با ضوابط فنی باید نسبت به ارائه طرح دسترسی استاندارد و ایمن مورد تایید راهداری و پلیس راه جهت بررسی در شورای ترافیک استان اقدام کند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *