• شناسه خبر : 7516

صبح امروز و در پای چوبه دار رقم خورد

بخشش سومین اعدامی در کاشان

سومین محکوم به قصاص نیز صبح امروز در پای چوبه دار مورد بخشش اولیای دم قرار گرفت.

بخششبه گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، دادستان عمومی و انقلاب کاشان اظهار داشت به لطف الهی و با فعالیت های مجموعه های دادستانی، مسئولین زندان و خیرین ارجمند کاشانی، خوشبختانه صبح امروز قاتلی که در اثر وقوع درگیری در سال 1381 با ضربات چاقو، فرد 26 ساله ای را به قتل رسانده بود با دعوت اولیای دم به مصالحه اتفاق بسیار مبارک دیگری در خطه دارالمومنین کاشان رقم خورد و قاتل که هم اکنون پسر بچه ده ساله ای دارد با ایثار اولیای دم به زندگی دوباره بازگشت. 

روح اله دهقانی تاکید کرد آسیب شناسی این رخداد گویای این مطلب است که متأسفانه بسیاری از قتل ها در اثر عصبانیت های لحظه ای به وقوع می پیوندد لذا مردم عزیز ما باید توجه داشته باشند هیچگاه به هنگام عصبانیت، تصمیم گیری نکنند چراکه ممکن است لحظه ای غفلت، پشیمانی دائمی بهمراه داشته باشد. موضوعی که باعث شده محکوم علیه پرونده قصاص امروز قریب به 18 سال از جوانی خود را در اثر یک اشتباه از دست داد و چه بسا اگر بزرگ منشی اولیای دم نبود امروز دیگر نعمت حیات نمی داشت و فرزندش یتیم شده بود. 

نکته قابل توجه این است که در روزهای هشتم و یازدهم مردادماه دو محکوم دیگر به قصاص نیز با اعلام گذشت اولیای دم از قصاص رهایی یافته بودند که اتفاق نادر و بی نظیری در کاشان محسوب می شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *