• شناسه خبر : 6809

اوج‌گیری کرونا در کاشان، مسئولین را به برگزاری نشست فوق العاده واداشت

به دنبال سیر صعودی بیماری کرونا در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان و لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با آن، نشست فوق العاده ستاد کنترل و مدیریت بیماری کرونا در بیمارستان به ریاست دکتر شریف سرپرست این مرکز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی بیمارستان بهشتی کاشان، دکتر محمدرضا شریف سرپرست بیمارستان درباره این خبر افزود: روز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه ۹۹ ، با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز و افزایش موارد مثبت آزمایش های کوید ۱۹ ، جلسه فوق العاده ستاد کرونای بیمارستان با حضور همه اعضا برگزار شد.

وی درباره افزایش بیماران مبتلا به کرونا در این مرکز هشدار داده و خاطر نشان کرد : بحث کروناویروس بسیار جدی است و به همه همشهریان توصیه می شود با حفظ آرامش و توجه به مسائل بهداشتی از قبیل فاصله‌گذاری اجتماعی، شستن مداوم و صحیح دست ها ، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات غیر ضروری در جهت پیشگیری از شیوع مجدد بیماری تلاش نمایند.

دکتر شریف بیان داشت: همه مسئولین و کادر بهداشت و درمان باید با تمام ظرفیت برای مقابله با افزایش بیماری بسیج شوند و هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شود.

دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز اعلام کرد با بستری ۷ بیمار جدید، تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در کاشان به ۳۸ نفر رسیده است.
.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *