• شناسه خبر : 12805

اقدامات صورت گرفته در منطقه ماهانه به رئیس مجلس گزارش می شود

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، جواد نائینی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر کاشان ضمن تشکر از هم افزایی و ایجاد وحدت در کاشان اظهار داشت: مردم کاشان مردم ویژه ای از لحاظ فرهنگی هستند و حضور مردم این خطه در عرصه های انقلاب گواه این مطلب است.


وی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: خداوند 60 ماه توفیق حضور در جبهه را به ما داد و ما مدیون خون تک تک شهدا هستیم و باید متوجه باشیم که مدیون چه افرادی هستیم؛ دشمن از بمب های شیمیایی مختلفی استفاده می کرد و رزمندگان بر اثر این بمب ها پر پر شده و به شهادت رسیدند.


نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه رسالت ما رسالت عظیمی است، ابراز داشت: رسالت محور بدین معنی است که نگاه ما باید به گونه ای باشد که هرگونه اقدامی را وظیفه خود بداند و در این مسیر تمام تلاش خود را به کار بگیریم و از سوی دیگر باید قدردان مسئولان زحمتکش و کوشا خود باشیم.

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته سیدجواد ساداتی نژاد ویژه منطقه کاشان و آران و بیدگل گفت: رئیس مجلس تاکید دارد گزارش اقدامات صورت گرفته در منطقه کاشان و آران و بیدگل به صورت ماهانه ارائه شود و این مهم در دستور کار قرار گرفته و محقق می شود.


نائینی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و رسانه خیلی کار نکردیم، تصریح کرد: انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و حوزه سیاسی و دیگر حوزه ها ذیل این حوزه می آید و بر همین اساس لازم است بیش از پیش در این زمینه اقدام شود اما متاسفانه اقدامات شایسته صورت نگرفته و دلیل این موضوع عدم هم افزایی است.

وی با بیان اینکه اتفاق فرهنگی خاص که نشان از هم افزایی باشد بسیار کمرنگ است، تاکید کرد: مردم باید به نظام اعتماد کنند و این مهم باید در حوزه فرهنگی محقق شود؛ ما در حوزه اقتصادی، معیشتی و حوزه های مربوطه نیز مشکلات متعددی وجود دارد که امیدواریم در این حوزه شاهد ساماندهی باشیم.

نماینده کفیل مردم کاشان و آران و بیدگل ضمن اشاره انواع موضوعات مطرح شده در این منطقه ابراز داشت: لازم است کار گروهی عمومی و اجتماعی تشکیل شود و مشکلات مردم توسط این کارگروه احصاء و در راستای رفع این مشکلات اقدام شود.

وی ضمن تاکید بر نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: همه ما سهمی را در این انقلاب داریم؛ شهید سلیمانی، همت، باکری و دیگر شهدا سهم خود را در انقلاب دارند و ما نیز به نوبه خود باید ادا کنیم و سهم ما نیز زمینه سازی برای ظهور حضرت حجت و فعالیت هرچه بیشتر در حوزه فرهنگی است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *