• شناسه خبر : 19232

افشاگری شهردار کاشان از فشار و دخالت برخی اعضای شورای شهر

شهردار کاشان در جلسه استیضاح خود از دخالت و‌ فشار برخی از اعضای شورای شهر بر خلاف ماده ۷۴ آیین نامه شورا در عزل و نصب ها برای سهم خواهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، حسن بخشنده امنیه در صد و بیست و هشتمین نشست رسمی شورای شهر با موضوع استیضاح شهردار کاشان گفت: شورای شهر  برخلاف قانون در دخالت در امور اجرایی از من درخواست عزل و‌ نصب هایی داشت که نیروهای پاکدست بدلیل ممانعت در رسیدن اهداف شخصی برخی افراد بروند و کسانی که تابع شورا و همراهی برخی از استیضاح کنندگان هستند بیایند.

وی با بیان اینکه اتفاقات در منطقه ۴ شهرداری خامی از تسلط و نظارت در شهرداری بوده است، افزود: با فشار خودتان معاون شهرسازی در منطقه منصوب شد و در آینده نزدیک نهادهای نظارتی اعلام خواهند کرد در منطقه چهار چه پرونده هایی در چه شرایطی و در ارتباط با چه افرادی با موسسه خیریه داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: افتخار می کنم که زمین های فضای سبز فاز ۲ ناجی آباد از سال ۷۳ که با ده ها هزار متر زمین با کاربری فضای سبز سهم شهرداری بوده  چه کسانی و به چه دلیل به یک موسسه خیریه داده شد  با فشار که بنده  وارد بود با صحبت با اعضای شورای تامین داشتم به دلیل صبانت از بیت‌المال به این موضوع ورود نکردم و به آن افتخار می کنم

بخشنده امنیه اظهار داشت: عدم پذیرش فشار یکی از اعضای شورای شهر کاشان برای جابه جایی معاونت خدمات شهری که فردی با سابقه بود و انتصاب بر اساس فامیل بازی و بچه محل اگر منجر به برکناری من شود در حافظه تاریخی کاشان خواهد ماند.

در صیانت از حقوق مردم اگر جلوگیری از ورود افراد نالایق و مورد سفارش برخی اعضای شورای شهر آنگونه که در جلسات مسکن مهر بیان می شد هزینه آن برکناری و سلامت سیستم شهرداری است را می پذیرم .

وی مقاومت در برابر فشار برای حل و فصل پرونده ها برخلاف شیوه نامه مصوب شورای شهر در نحوه پرداخت و عوارض ماده ۱۰۱ برای افراد خاص را از دیگر اقدامات خود برای مبارزه با فسادستیزی در شهرداری عنوان کرد.

بخشنده امنیه در ادامه گفت: فشار برای تهاتر برخی پرونده ها  یا بدهی با پیمانکاران خاص و پرداخت با فشار برخی استیضاح کنندگان و ارتباط مستقیم با معاون اداری مالی شهرداری انجام می شد را از موارد دیگر مسائل پیش روی مدیریت خود در شهرداری اعلام کرد.

شهردار کاشان اظهار داشت: زمین ۲۷۰۰ متری در خیابان امیرکبیر که از سال ۹۴ باید توسط اداره برق در تحویل شهرداری قرار می گرفت که ارزش آن ده ها میلیارد تومان است را پیگیری کردم .

شهردار کاشان درباره  اسامی اخراج ۱۳ نفر از  پرسنل شهرداری و تنزل ۱۷ نفر از مدیران و کارشناسان گفت: بدلیل حفظ آبروی خانواده افزاد،  رعایت موازین اخلاقی و شرعی و مسائل حفاظتی  نامی نمی برم ولی اعضا می توانند این مورد را با مراجعه به واحد حراست شهرداری یا برگزاری یک جلسه غیرعلنی با مدیر حراست پیگیر شوند.

بخشنده امنیه خاطرنشان کرد: اگر شفافیت ، عدالت محوری، احترام به مردم ، گوش به فرمان زیاده خواهی عده ای ندادن،  احیای مبارزه با فساد و سهم خواهی در کاشان، هزینه اش کنار گذاشتن بنده است را با افتخار می پذیرم تا در حافظه تاریخی کاشان بماند.


    مجتبی هدایی
    (2) (0)

    مجتبی هدایی

    ژوئن 8, 2023

    قطعا ایشان آدم درستی بوده چون در این قالب جا نشده کثیف ترین جای ایران شهرداری کاشان هست با ادله ثابت میکنم بهتون و دلیل اصلی درجا زدن کاشان هم همینه یک مشت دزد و چاپلوس دور هم جمع شدند و هر کس خلافشون بخونه قلع و قم میکنند

    ناشناس
    (0) (0)

    ناشناس

    ژوئن 8, 2023

    باسلام وخسته نباشید خدمت رییس واعضای شورای شهر کاشان راستی اززیرگذر ترددمیکنیدلذت رانندگی راحس میکنیداونایی که مخالف ساخت زیرگذربودن وسنگ اندازی میکردن نمیخان از مردم عذرخواهی کنندواستعفابدن وبرن قالی ببافندبا چ رویی شهرداراستیضاح میکنید حتما بخاطرراه اندازی زیرگذروقدردانی ازشهرداربخاطررایزنی باقرارگاه وسرعت بخشیدن به اجرای پروژه زیرگذر

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *