• شناسه خبر : 7888

افزایش آمار مبتلایان و بستری های کرونا در کاشان

با وجود افزایش آمار مبتلایان و بستری های کرونا در کاشان وضعیت شهرستان هنوز نارنجی است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم با وجود افزایش آمار مبتلایان و بستری های بیماران کرونایی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بنا به داده های اپلیکیشن ماسک که مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است، وضعیت کرونایی کاشان همچنان نارنجی است.

بنا بر این گزارش با توجه به آمار روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در طول شبانه روز گذشته 24 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده اند که از این تعداد 23 بیمار اهل شهرستان کاشان و یک بیمار نیز اهل شهرستان اردستان است.

در بخش دیگری از آمار اعلام شده از طرف روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه تعداد کل بیماران حاد تنفسی بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان 125 نفر است، تعداد کل افراد بستری در بخش مراقبت های ویژه هم 29 نفر اعلام شده است.

در ادامه این آمار نیز با اشاره به اینکه در طول 24 ساعت گذشته تعداد بیماران کرونا مثبت 42 مورد بوده است، تعداد کل مبتلایان به ویروس کرونا در منطقه کاشان از ابتدای شیوع تاکنون به دو هزار و 835 مورد افزایش یافته است.

شایان ذکر است بر اساس آخرین آمار ارائه شده مربوط به بیماران حاد تنفسی در پنج شنبه هفته گذشته تعدا کل بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان 90 نفر و تعداد کل مبتلایان نیز دو هزار و 636 مورد بود که بعد از گذشت یک هفته تعداد کل موارد کرونا مثبت منطقه کاشان 199 مورد افزایش داشته است.

همچنین ذکر این نکته لازم است که از پنج شنبه هفته پیش تا به امروز 179 بیمار در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده اند که 169 نفر از آن یعنی حدود 94درصد بستری شده ها اهل شهرستان کاشان بوده اند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *