• شناسه خبر : 4181

اعتراض شهروندان نوش آبادی به تردد ماشین های سنگین

جمعی از شهروندان نوش‌آباد با ارسال نامه ای به شهردارن این شهر نسبت به رفت و آمد کامیون های حمل آجر و آهن از بافت شهری و مزارع کشاورزی اعتراض کردند.

به گزراش پایگاه خبری اهل کاشانم، در نامه اعتراضی شهروندان نوش آباد که علاوه بر رونوشت آن به فرمانداری آران و بیدگل، دفتر امام جمعه نوش آباد و شورای شهر نوش آباد تصویر یک نسخه آن به این رسانه ارسال شده است، آمده است: مستحضرید که تردد خودروهای سنگین کوره های آجرپزی و تریلی های حمل آهن در جاده فیض آباد با عرض کم در حالی است که یک جاده کشاورزی و روستایی محسوب می‌شود.

در بخش دیگری از این نامه نوشته شده است: متاسفانه حرکت رانندگان خودروهای سنگین غیربومی و ناآشنا به مسیر با سرعت خطرناک وغیرقابل کنترل و بدون بستن تور و حفاظ ، تاکنون موجب انحراف چندین کامیون و آسیب به چندین نفر شده است .

در پایان نامه شهروندان نوش آباد آمده است: قبل از وقوع حادثه جانی و فوتی در کمترین زمان، دستور فرمایید که پس از بازدید و کارشناسی نسبت به ایمن کردن مسیر اقدام شود.

9 نوبت این مشکل به مسوولان آران وبیدگل اطلاع رسانی شده است

رئیس شورای اسلامی شهر نوش آباد  در رابطه با این نامه گفت: تردد تریلرهای حمل آهن و کامیون‌های حمل آجر در مسیر مزارع کشاورزی و بافت شهری نوش‌آباد مدتهاست که مورد اعتراض شهروندان بوده است.

سید مهدی مردانی اظهار کرد: هفته قبل، جان باختن یکی از کشاورزان در این مسیر اعتراض شهروندان را بیش از پیش برانگیخته است.

وی افزود: پیش از این در 9 نوبت با مسئولین شهرستان آران و بیدگل در خصوص خطر های این مسیر اطلاع رسانی شده است و قرار است هفته آینده به طور کارشناس این موضوع پیگیری شود .

مردانی گفت: با توجه به شرایط موجود کشور، شهروندان را به خویشتنداری دعوت کرده و بنابراین مقرر شده است که شورای اسلامی شهر به نیابت از شهروندان موضوع را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *