• شناسه خبر : 10458

استاد حلی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بهشتی بستری است،حال ایشان وخیم است

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم احمد حلی استاد موسیقی یکی از چهره‌های ماندگار عرصه هنر کاشان به علت ابتلا به ویروس منحوس کرونا در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شده‌است.


سعید عطوفی نیا داماد این هنرمند کاشانی در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه استاد حلی از شنبه هفته گذشته به علت بیماری کرونا در بیمارستان شهید بهشتی بستری هستند، اظهار داشت: از سه روز پیش به دلیل وخامت حال این هنرمند مردمی و شهیر کاشانی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل و هم اکنون تحت مراقبت‌های درمانی هستند.

وی با بیان اینکه تا چند روز پیش حالت عمومی استاد حلی مساعد و حتی با برخی از اطرافیان نیز صحبت می کردند، ابراز داشت: ولی حال این هنرمند کاشانی ناگهان ناپایدار و هم اکنون هم طبق گفته پزشکان و مدیران بیمارستان شهید بهشتی حال عمومی استاد حلی وخیم است.

داماد این استاد موسیقی خطه کاشان در ادامه ضمن اینکه از مردم خواست برای بهبود حال ایشان دعا کنند، تصریح کرد: با وجود اینکه استاد حلی دارای دو بیماری زمینه‌ای دیابت و کلیوی است، کادر درمانی بیمارستان بهشتی تمام سعی و تلاش خود را برای درمان استاد حلی انجام داده و می‌دهند که جای تشکر دارد و امیدواریم به حق این روزهای مبارک شاهد بهبود حال استاد حلی باشیم.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم سید احمد حلی متولد 1331 در کاشان، آواز را سال‌های پیش از انقلاب نزد استاد «محمد قراملکی» و «استاد حجازی» فراگرفته و پس از آن در رادیو نزد «استاد صالح عظیمی» تکمیل نموده و به رادیو دعوت شد و از سال 1361همکاری خود را با سازمان صداوسیما آغاز کرد.

وی تا سال 70 تمام وقت با این سازمان همکاری داشت و از آن زمان به کاشان بازگشته و با دایرکردن کلاس‌های آواز در کاشان، سهم قابل توجهی در آموزش آواز در کاشان داشته است. محمد معتمدی چهره برجسته آواز ایران از شاگرادان استاد حلی است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *