• شناسه خبر : 11679

از برگزاری اجتماعات چند هزار نفری در کاشان تا تشکیل جلسه فوق‌العاده ستاد کرونا

معاون فرمانداری کاشان امروز خبر از تشکیل جلسه فوق‌العاده ستاد کرونا در محل فرمانداری کاشان به علت تشدید شیوع ویروس جهش یافته دلتا در کاشان داد.


اینکه از نظر مسئولین محترم فرمانداری کاشان تشکیل یک جلسه روتین که قاعدتا هفته‌ای یکبار باید تشکیل شود اینقدر از نظر آقایان مهم جلوه کرده که برای آن باید خبر مخابره شود خود جای تامل دارد ولی آنچه طی هفته‌ها و حتی ماه‌های اخیر در مدیریت کرونا در سطح شهرستان کاشان دیده‌ایم سوالاتی را در ذهن هر کدام از شهروندان کاشانی تداعی می‌کند که امیدواریم از طرف مسئولین محترم جواب قانع کننده‌ای به مردم و رسانه‌ها ارائه شود.

در وهله اول خوب است مردم بدانند که چرا بعد از اعلام وضعیت قرمز کرونایی در کاشان دستورالعمل‌های جدی شرایط قرمز کرونایی در کاشان اجرا نشد؟!

نظارت بر تردد خودروهای عبوری و خروجی در کاشان، برگزاری تجمعات و مراسم‌های مختلف شادی و عزا که از قضا متاسفانه برخی از دستگاه‌های اجرائی باعث و بانی برگزاری آن بودند، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در ادارات و بانک‌ها و همچنین دیگر دستگاه‌های اجرائی و خدماتی از جمله این محدودیت‌ها بودند که انگار از نظر مدیران شهری و فرمانداری کاشان هیچ عزم و اراده ای برای اجرای آن نبود.

مطمئنا بسیاری از این مراسم‌ها همانند اجتماع چند هزار زوج در ورزشگاه امیرکبیر کاشان، مراسم پیوند زوج‌ها در یکی از فرهنگسراهای شهرداری کاشان و برگزاری مراسم مشابه در نیاسر چه معنا و مفهومی در شرایط قرمز کرونایی در کاشان داشت که حال آقایان مدیر و مسئول بعد از آن تصمیم بر تشکیل جلسه اضطراری مبارزه با کرونا گرفته‌اند.

قصد ما از نگارش این یادداشت برگزاری جلسات و مراسم یا عدم برگزاری آنها نیست بلکه سخن این است که با این حجم از تناقض‌های ارائه شده از طرف مسئولین و مدیران از ابتدای شیوع کرونا در کاشان تاکنون چه انتظاری از مردم دارند؟!

به جرات می‌توان گفت متاسفانه هیچ کدام از مدیران و مسئولین شهری در کارزار مبارزه با کرونا وظیفه خود را به خوبی انجام نداده‌اند که حال به اینجا رسیده‌ایم.

آنچه به نظر میرسد این رسانه‌ها بودند که در زمان شیوع ویروس کرونا به دلیل انتشار اخبار و رویدادهای و واقعیت های موجود به عنوان نقش بد ماجرا معرفی شدند و این در حالی است که رسانه ها فقط نقش انتقال حقایق را به عهده داشتند و آب از سرچشمه که همان مدیران و مسئولین تصمیم گیرنده چه در سطح ملی و چه محلی بود، گِل آلود بود و حال همانها نشسته‌اند به کنار و احتمالا مردم را به عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی متهم خواهند کرد!


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *