• شناسه خبر : 18379

ادامه آموزش غیرحضوری مدارس و دانشگاه‌های کاشان تا چهارشنبه/ برخی کارکنان ادارات هم دورکار شدند

منصور شیشه‌فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم به دنبال استمرار آلودگی هوا جلسه کارگروه اضطرار هوا تشکیل شد، اظهار داشت: کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی که در گروه‌های حساس و پرخطر قرار دارند، طی دو روز 13 و 14 دی ماه به صورت دورکاری انجام خدمت خواهند کرد.

🔻وی افزود: این دور کاری شامل افرادی از جمله کارکنانی که به بیماری‌های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری های زمینه ای مبتلا هستند، بانوان باردار و کارکنان خانم دارای فرزند دبستانی و زیرشش سال است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ابراز داشت: مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای 13 و 14دی ماه غیرحضوری شد.

وی با بیان اینکه کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها نیز لغو شده است، گفت: مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه‌ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

گفتنی است اداره آموزش و پرورش کاشان در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی امتحانات داخلی و نهایی مدارس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه طبق برنامه قبلی به قوت خود باقیست و در زمان تعیین شده قبلی برگزار خواهد شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *