• شناسه خبر : 10371

آیا ویروس کرونا هوشمند است و به کارخانجات نمی رود؟!

افزایش تعداد بیماران کرونایی و قرمز پوش شدن ایران تعطیلی ۱۰ روزه برخی مشاغل بخصوص مشاغل ازاد را کلید زد.


تعطیلاتی که به گفته حجت الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مبارزه کرونا در اصفهان، شامل کارخانجات صنعتی نمی شود و می‌توان اینگونه برداشت کرد که گونه جدیدی از کرونای هوشمند در کشور شناسایی شده است!

گونه جدید کرونا و مورد نگرانی مسئولین گستره شیوع و انتقالش در داخل بازارها و پاساژها، مراکز آموزشی، مغازه ها، مراسمات عزاداری و جشن‌ها حضور پیدا می کند و در کارخانجات و بعضا در بانک‌ها وادارات بدلایلی نامعلوم، ورود انتقال پیدا نمی کند!.

تصمیمات صورت گرفته از سوی نخبگان ستاد ملی مبارزه با کرونا ، حکایت کننده این واقعیت تلخ است که پرسنل درمانی، مشاغل آزاد و کارگران زحمتکش بی دفاع ترین گروه جامعه در برابر بیماری منحوس کرونا هستند و تدبیری برایشان جز متضرر شدن و جان دادن اندیشیده نشده است .

ستادی که رئیس جمهور یکی از اعصای آن تلقی می شود در آغازین روزهای سال جدید از اتمام پیک کرونا درکشور سخن به میان آورد تا در کمتر از دوهفته، از موج چهارم کرونا در کشور خبر دهد!

اکنون سؤالی که در ذهن اکثر مردم ایران نقش بسته است این است که وجود و یا عدم وجود این ستاد چه مزیت‌هایی دارد و چه نهاد، ارگان و یاشخصی توانایی و صلاحیت بررسی تخلفات و تصمیمات نابخردانه و مجازات بی چون و چرای اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا را دارد؟!

سؤالی که بی شک پاسخش می تواند، قوت قلبی برای داغدیگان و ضرردیدگان دوران بی تدبیری و اهمال مسئولین باشد.

✍️ ایمان سرانجام


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *