• شناسه خبر : 13988

آمار پرونده‌های خانوادگی در کاشان افزایشی و آمار ازدواج کاهشی است

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، محسن تاج افروز ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه متاسفانه هر زمانی جرم  به وقوع پیوست به دنبال دستگیری مجرم و علاج آن هستیم، اظهار داشت: در شهرستان کاشان لازم است فرهنگ سازی در این زمینه صورت پذیرد تا از وقوع جرم پیشگیری شود.


وی با بیان اینکه همه آسیب ها به دادگستری و اقتصادی برنمی گردد، افزود: در نظر داریم با بهبود شرایط وضعیت کرونا ویژه برنامه هایی در مساجد و مدارس برگزار کنیم و مهمترین نکات را در این جلسات به عموم مردم گوشزد کنیم.

رئیس دادگستری کاشان با بیان اینکه ورودی پرونده ها به دادگستری بالا و زیبنده شهر نیست، ابراز داشت: کاشان به دارالمومنین معروف است اما چرا این شهر که ادعای دیانت دارد باید حقوق یکدیگر را تضییع کنیم و متاسفانه ورودی پرونده ها زیاد است.

وی با بیان اینکه لازم است با همفکری ورودی پرونده ها را کاهش دهیم، گفت: آسیب های شهر توسط خبرنگاران به دادگستری کاشان ارائه و پیشنهادات در زمینه کاهش این آسیب ها نیز ارائه شود و از این رو کارگروه کاهش آسیب جرائم تشکیل می شود.

تاج افروز با بیان اینکه فرهنگ صلح و سازش در شهرستان های مذهبی از جمله منطقه کاشان کم است، تصریح کرد: آمار پرونده های خانوادگی رو به افزایش و آمار ازدواج رو به کاهش است و این موضوع یک زنگ خطر جدی در منطقه کاشان است و نشان می دهد در زمینه خانوادگی و فرهنگی به خوبی عمل نکردیم.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل افزایش پرونده‌های خانوادگی دخالت بزرگترها است، تاکید کرد: این موضوع تا به حدی پیشرفت می کند که منجر به قتل می شود و دومین عامل فضای مجازی است اما متاسفانه مردم از نیمه خوب این امکان به شایستگی استفاده نمی کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *