• شناسه خبر : 11262

آدم ربایی در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری دو نفر آدم ربا کمتر از نیم ساعت دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۲ ولی عصر( عج )این شهرستان حین گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی به دو دستگاه موتورسیکلت به سرنشینی دو نفر درحال ورود به یک واحد ضایعات فروشی مشکوک شدند.


وی در ادامه تصریح کرد: ماموران طی استعلام از سوابق موتورسیکلت به سرقتی بودن وسائط نقلیه پی بردند و مراتب را جهت بررسی بیشتر مدنظر قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: احدی از متهمان پس از حضور ماموران، جهت فرار از قانون و جوسازی با یک قبضه قمه همدست خود را به گروگان گرفته و به سمت ماموران حمله ور می شود که بلافاصله ماموران با آمادگی کامل و استفاده از فنون دفاع شخصی قمه را از دست متهم رها کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: متهمان بلافاصله با سرقت یک دستگاه خودرو بر لیانس قصد فرار از محل وقوع حادثه را داشتند که بلافاصله ماموران کلانتری۱۲ در یک عملیات تعقیب و گریز خودرو را از دست متهمان آزاد می‌کنند.

سرهنگ بساطی در ادامه اظهار داشت: این پایان کار نبود و مجددا متهمان یک دستگاه موتورسیکلت به راکبی فردی سالخورده را متوقف و قصد گروگانگیری راکب و فرار از محل را داشتند که در نهایت با هوشیاری و اقدام ضربتی پلیس کمتر از نیم ساعت دستگیر می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان
خط قرمز پلیس، را امنیت مردم دانست و افزود: خط قرمز ما امنیت مردم است و هر کجا بخواهد به امنیت مردم خدشه‌ای وارد شود، با تمام توان ورود پیدا می‌کنیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *