• شناسه خبر : 7910

با تلاش نیروهای مردمی

آتش سوزی گسترده در روستای ون کاشان مهار شد (+تصاویر)

آتش سوزی گسترده ای که حوالی عصر امروز جمعه ۲۸ شهریورماه در ارتفاعات روستای ون کاشان به وقوع پیوست با حضور به موقع نیروهای مردمی مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، این حریق که عصر روز جمعه ۲۸ شهریور ماه در ارتفاعات روستای ون کاشان با نام محلی سرسنجون ،ایجاد شده بود طی اطلاع رسانی در روستا و حضور تعداد قابل توجهی از روستائیان در محل حادثه مهار شد.

مهار آتش سوزی در روستای ون کاشان

روح الله فدایی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کاشان ضمن تقدیر شایسته از این حرکت خودجوش اهالی روستای ون کاشان اظهار داشت: به علت صعب ‌العبور مسیر حریق، اهالی روستا به صورت پیاده طی مسیر کرده و با بیل و خاموش کننده آتش نشانی ، نسبت به اطفاء حریق اقدام کردند .

مهار آتش سوزی در روستای ون کاشان

سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان تصریح کرد: با توجه به بارشهای بهاری اخیر و ازدیاد پوشش گیاهی در این منطقه، وقوع آتش سوزی بر اثر خطای انسانی (دورریز شیشه و فلز در طبیعت) و یا عامل مستقیم انسان (ایجاد آتش به صورت عمد و غیرعمد) دور از انتظار نیست بنابراین از عموم مردم درخواست می‌شود از آتش افروزی در طبیعت خودداری کنند و در صورت ضرورت، قبل از ترک محل از خاموش بودن آتش اطمینان حاصل کنند.

شایان ذکر است هرچند این حادثه با تلاش گسترده نیروهای مردمی منطقه مهار شد اما متاسفانه بخش قابل توجهی از پوشش گیاهی این منطقه از بین رفت.

مهار آتش سوزی در روستای ون کاشان


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *