• شناسه خبر : 11737

کف آشپزخانه دختر ۱۸ ساله کاشانی را بلعید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: این دختر جوان در حال تردد در آشپزخانه منزلشان بوده که ناگهان کف آشپزخانه فروکش کرده و وی به عمق ۵متری یک حلقه چاه سقوط کرد!


روح الله فدائی افزود: ساعت ۱۱صبح امروز فروکش کردن کف ساختمان در خیابان رسالت به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی کاشان بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه۴ در قالب گروه امداد و نجات به محل حادثه اعزام کرد.

فدائی ادامه داد: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، دیواره‌های حفره ایجاد شده را که هر لحظه امکان ریزش مجدد داشت را ایمن‌سازی کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص، مشغول امدادرسانی به فرد سقوط کرده شدند.

مدیرروابط عمومی سازمان تصریح کرد: نیروهای عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با احتیاط کامل، دختر جوان را از چاه خارج کرده و وی را که خوشبختانه دچار مصدومیت خاصی نشده بود برای بررسی های بیشتر تحویل کادر پزشکی اورژانس در محل دادند.

وی در پایان گفت علت دقیق حادثه هنوز مشخص نیست ولی شهروندان عزیز دقت داشته باشند که چاه‌ها به مرور فرسوده می‌شوند و در اثر شیب نامناسب و عدم بررسی سستی خاک و یا حتی گرفتگی جزئی لوله‌های فاضلاب، ساختمان دچار ریزش چاه فاضلاب و یا دچار نشست می‌شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *