• شناسه خبر : 13314

نزاع و درگیری اولویت نخست جرائم در کاشان/ نزاع خانوادگی رتبه دوم را به خود اختصاص داده

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ حسین بساطی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی از 17 مهر آغاز می‌شود، اظهار داشت: روز شنبه صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان برگزار می‌شود و از افراد برتر در حوزه‌های مختلف تجلیل به عمل آورده می‌شود و ویژه برنامه‌هایی در این ایام در نظر گرفته شده است.


فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به تماس بیش از 91هزار و 500 تماس عملیاتی با مرکز پلیس 110 طی شش ماهه نخست سال افزود: 64 درصد تماس‌ها مربوط به نزاع و درگیری بوده است و اولویت نخست جرائم بوده و جرائم راهور با 30 درصد در رتبه دوم قرار دارد.

وی با بیان اینکه 10 درصد از جرائم مربوط به مفاسد اجتماعی و سرقت شش درصد از جرائم را به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: بر اساس مطالعات صورت گرفته بیشترین نزاع و درگیری در روزهای چهارشنبه تا جمعه میان خانواده‌ها از ساعت 16 تا 24 بوده است و این زنگ خطر است.

بساطی با بیان اینکه 99 درصد از درگیری‌ها فردی است، گفت: 25 درصد درگیری پنج شنبه و جمعه 22 درصد است و 29 درصد درگیری در منزل و 36 درصد در خیابان است و 81 درصد افراد درگیر شده مرد هستند و 68 درصد افرادی که درگیر شدند جوان هستند و این موضوع باید مورد بررسی قرار بگیرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *