• شناسه خبر : 16990

قاتل جوان 18 ساله در کمتر از 12 ساعت در کاشان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری قاتل جوان 18 ساله کاشانی در کمتر از ۱۲ ساعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اهل کاشانم و به نقل از پایگاه خبری پلیس کاشان ، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل فردی ۱۸ ساله با ضربات چاقو در یکی از اماکن تفریحی منطقه ناجی آباد کاشان در بامداد جمعه بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی موفق به شناسایی قاتل را که شروری ۲۰ ساله بود در کمتر از 12 ساعت شدند و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و بدون شک با مجرمان و مخلان امنیت با تمام توان مقابله می شود و در این راستا از شهروندان درخواست می شود که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند .


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *