• شناسه خبر : 13750

غرق شدن یکی از شهروندان و کلاهبرداری از تعداد زیادی از مردم کاشان

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم روح اله دهقانی دادستان عمومی و انقلاب کاشان ، پس از نشست بررسی چالش های گردشگری منطقه ، از بر خورد با اشخاص حقیقی و حقوقی غیر مجاز که در امر تور گردانی و اقامت گردشگران فعالیت دارند خبر داد.


دهقانی افزود: از آنجا که مطابق مواد 1و2و3 آئین نامه نظارت بر تامین فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و زیارتی مصوب 27/3/80 هیات وزیران کلیه فعالیت تورگردانی می بایست با اخذ مجوز بند  “ب  ” وتوسط دفاتر مجاز صورت پذیرد ، از ادامه فعالیت افراد متخلف و فاقد مجوز اکیدا جلوگیری خواهد شد.

وی ضمن هشدار به اشخاص حقیقی و حقوقی غیر مجاز از عموم شهروندان کاشانی خواست از خرید بسته های سفر از افراد غیر مجاز خود داری نموده وتور واقامت خود را صرفا از دفاترو مراکزی که دارای مجوز معتبر از اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی می باشند خریداری نمایند .

دادستان عمومی و انقلاب کاشان اظهار داشت: خرید بسته های سفر از افرادسودجو و غیر مجاز در ماه های اخیر باعث غرق شدگی فرزندان یکی از همشهریان و کلاهبرداری از تعداد زیادی از مردم شریف کاشان شده و هم چنین مردم از خدمات بی کیفیت ارائه شده توسط این افراد و نبود بیمه و راهنما و حمل ونقل مطلوب شکایت داشته اند .

در پایان، ناصحی پور معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی کاشان از تعداد 103 واحد گردشگری مجاز در کاشان خبر داد و گفت: تعداد 21 واحد به عنوان دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی به عرضه خدمات مشغول می باشند که همشهریان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر از واحد های مجاز با شماره 55220011 واحد گردشگری اداره کاشان تماس حاصل نمایند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *