• شناسه خبر : 15971

سهم خواهان بلای جان فوتبال کاشان

داستان این روزهای فوتبال کاشان و بیانیه های متعدد و محرومیت های رسمی غیررسمی منتشر شده، بیانگر اوضاع نابسامان این رشته پرطرفدار در کاشان است.

از داستان استعفای داوران ملی  فوتبال کاشان تا آرای میلی کمیته انضباطی و انتصاب های نامعقول گرفته تا گلایه و شکایت تیمداران از وضعیت موجود خود گویای همه چیز است..

درتازه ترین رخداد فوتبالی کاشان، خبرهایی از انتقال سهمیه تیم لیگ برتری فوتسال سپاهان اصفهان به کاشان در رسانه ها منتشر شد که استقبال جوانان و دلسوزان ورزش این شهر را بدنبال داشت.

انتقالی که شنیده شد امتیاز این تیم به یکی از شرکت های زیر مجموعه فولاد مبارکه سپاهان در کاشان انتقال داده خواهد شد و در این فصل سپاهانی ها در کاشان توپ خواهند زد.

انتقالی که در حال طی کردن مراحل اجرایی و اداری خود بود، اما مسئولین سپاهان شاهد تماس و سهم خواهی عده ای بازنشسته و ویرانگران فوتبال کاشان بودند، افرادی که معتقدند اگه قرار است تیمی در کاشان باشد ولی جایگاهی در آن تیم نداشته باشند، همان بهتر که نباشد و برای نبودنش از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

تلاشی که گویا به نتیجه رسیده است و سپاهان قید انتقال این تیم به کاشان را زده تا دوباره شاهد داستان نافرجام انتقال تیم های مطرح کشوری همچون سپاهان نوین و استیل آذین در این شهر باشیم.

حال سوال این است پاسخگوی وضعیت موجود چه کسی است؟ و ورزش کاشان تا چه زمانی باید شکست های  متوالی در انتقال تیم های ورزشی به این شهر داشته باشند؟ و مسئولان کاشان تا کی می خواهند سکوت کننند و اجازه بدهند به راحتی بر اساس سو مدیریت ها و کج سلیقگی ها و سهم خواهی ها تیم های ورزشی کاشان یا منحل بشوند یا از این شهر فراری داده شوند؟

** یادداشت وارده

.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *