• شناسه خبر : 6448

دستگیری ۸ شرور پارک جوان کاشان

۸ تن از افراد شرور که اقدام به عربده‌کشي و قدرت‌نمايي در پارک جوان کاشان کرده بودند، کمتر از ۶ ساعت از حادثه ، توسط پليس کاشان دستگير شدند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرهنگ پاسدار علی قربانی فرمانده انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: شب گذشته تعدادي از اراذل و اوباش سطح يک شهر کاشان با سلاح سرد وارد پارک جوان شده و شروع به عربده‌کشي و ايجاد رعب و وحشت کردند.

وی در ادامه تصریح کرد : اين افراد شرور پس از درگیری با تعدادی از افراد جوان مستقر در پارک و مصدوم کردن تعدادی از آنان به سرعت از محل متواري شدند.

سرهنگ قربانی افزود : ماموران کلانتری۱۴ ناجی آباد شهر کاشان که از اين ماجرا مطلع شده بودند ، بلافاصله اقدامات گسترده اطلاعاتي خود را آغاز و توانستند کمتر از ۶ساعت پيگيري مداوم ۸تن از عاملان اصلي درگيري و عربده‌کشي را در پارک جوان رديابي کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد : ماموران کلانتري ۱۴ ناجی آباد ، طی هماهنگی با مقام قضایی،  به محل مخفیگاه متهمان اعزام و موفق شدند متهمان را در حالی که قصد درگيري با عوامل عمليات کلانتري را داشتند در یک عملیات ضربتی دستگير کنند .

 فرمانده انتظامی کاشان در پایان افزود : پلیس در برابر مردم سر تعظیم فرو می آورد و مقابل آن در برابر مجرمان و گردنکشان با قدرت و صلابت می ایستد و اجازه نخواهد داد کسی امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازد .


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *